adexo3
۶۸۷۸۹۵
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

بونوچی: شجاعتمان را از دست دادیم و باختیم

کاپیتان میلان پس از شکست مقابل آرسنال در لیگ اروپا گفت:در چنین بازی‌هایی باید شجاعت بیشتری خرج کرد اما ما نگران بودیم و همین موضوع باعث شد تا در این بازی اشتباهات زیادی را مرتکب شویم.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال میلان در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا شب گذشته میزبان آرسنال بود که این دیدار با برتری ۲ بر صفر توپ چی‌ها به پایان رسید.

بونوچی، کاپیتان میلان پس از این بازی در مصاحبه با شبکه اسکای اسپورت گفت: ما باید از حوادثی که برای ما در نیمه اول بازی با آرسنال اتفاق افتاد درس بگیریم چون نتوانستیم بازی را اداره کنیم. کمی ترس و نگرانی در وجودمان بود زیرا با تیمی بازی کردیم که بازیکنان بزرگی را در ترکیب خود دارد به همین خاطر شجاعتمان را از دست دادیم. در نیمه اول بازی خوب عمل نکردیم و توپ و میدان را اختیار نداشتیم ولی در نیمه دوم بهتر عمل کردیم ولی موقعیت ها را از دست دادیم.

وی افزود: در چنین بازی‌هایی باید شجاعت بیشتری خرج کرد اما ما نگران بودیم و همین موضوع باعث شد تا در این بازی اشتباهات زیادی را مرتکب شویم اما آرسنال در نیمه اول بازی از لحاظ ذهنی خیلی خوب کار کرد.

مدافع تیم ملی ایتالیا در پایان درباره درگشذت ناگهانی آستوری، کاپیتان فیورنتینا گفت: من نتوانستیم به مراسم خاکسپاری‌اش بروم. داویده از بازیکنان نسل اول بود. خب درگذشت او مرا به شدت متاثر کرد اما من همیشه به یادش خواهم بود. او دوست خوبی برای من در داخل زمین به همراه تیم ملی ایتالیا بود و او انسان بزرگی بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میلان رو نابود کردند این روئسای بی لیاقت. ۲۰۰میلیون یورو برای چی و کی هزینه کردند؟؟؟ چهارتا بازیکن کلاس بالا بخرید ابروی میلان رو حفظ کنین با پول فروش دونازوما میشه چن بازیکن خوب خرید

    • بدون نام

      خاک توسرتو وباقی بازیکنان میلان که ارزش پیراهن میلانو درک نمیکنید،اگه آرسنال بازیکن بزرگ داره میلان اسم خیلی بزرگی داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج