اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۹۴۵۹۳
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

حاج‌صفی: فعلاً تمرکز ما روی مراکش است

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است نتیجه دیدار اول تیم ملی در جام جهانی مقابل مراکش تأثیری مستقیم بر سرنوشت ایران در این مسابقات دارد.

خبرگزاری تسنیم: احسان حاج‌صفی درباره برنامه بازی‌های دوستانه تیم ملی اظهار داشت: خوشبختانه برنامه آماده‌سازی تیم ملی به شکل مطلوب کادر فنی پیش می‌رود و باز‌ی‌های دوستانه هم بر اساس همین برنامه‌ریزی انجام می‌شود. دیدار اول برابر تونس را پشت سر گذاشتیم و روز سه‌شنبه هم برابر الجزایر به میدان می‌رویم.

وی افزود: بازی با چنین تیم‌هایی بهترین محک برای بازیکنان تیم ملی است تا شرایط تیمی مانند مراکش را ۸۰ روز زودتر از آن میدان بزرگ تجربه کنند. این مسابقات بهترین فرصت برای بازیکنانی است که باید در جام جهانی بازی در بالاترین سطح دنیا را هم پشت سر بگذارند.

مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به شرایط مشابه تونس و الجزایر با مراکش تصریح کرد: نگاه ما در قدم اول به بازی با مراکش است و فعلاً تمرکز اصلی تیم ملی روی این تیم است. نتیجه‌ای که در این بازی کسب می‌کنیم تأثیر مستقیم بر سرنوشت تیم ملی در جام جهانی دارد، بنابراین الان فقط به این تیم فکر می‌کنیم و اینکه چگونه می‌توانیم برابر مراکش عملکرد مناسبی داشته باشیم.

حاج‌صفی در پاسخ به این پرسش که چقدر می‌شود به موفقیت تیم ملی در جام جهانی امیدوار بود، گفت: ما در تیم ملی برای این هدف تلاش می‌کنیم و برای رسیدن به این هدف تا بالاترین حد توان‌مان سعی خواهیم کرد. البته این یک طرف ماجراست و طرف دیگر که همیشه به ما انرژی می‌دهد، مردم و هواداران هستند. امیدوارم با انرژی مثبتی که از کل کشور به سمت تیم ملی سرازیر می‌شود، بتوانیم در این روزهای کم باقیمانده تا شروع جام جهانی به خوبی آماده و در نهایت باعث سربلندی نام ایران عزیز شویم.

بازیکن تیم ملی درباره آخرین شرایط این تیم پس از دیدار برابر تونس گفت: پس از این بازی به اتریش سفر کردیم و در این دو روز هم خودمان را برای بازی با الجزایر آماده می‌کنیم. خوشبختانه اردوی مفیدی داشته‌ایم و مطمئناً تأثیر این اردو در رقابت‌های جام جهانی مشخص خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عشقپولیس

      باهمین مراکش هم میبازیم با این تیمی که داریم همش سبکش دفاعی هست جام جهانی قبلی مقابل بوسنی سه تا خوردیم حالا میخوایم با روزبه مقابل اسپانیا بازی کنیم

    • بهاره رحیم نژاد

      افرین بچه ها قوی باشید

    • بدون نام

      بنظرم هر سه بازی رو باید دفاعی محض بازی کنیم ولیا پرگل میبازیم!

    • amir ali

      تیم ملی خیلی خوبه دمتون گرم توجام جهانی سربلندمون کنین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج