۶۹۵۴۳۶
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

رایزنی‌های گرشاسبی در سوییس ادامه دارد

 مذاکرات گرشاسبی و همراهانش برای لغو محرومیت نقل و انتقالات در فیفا و cas ادامه دارد

وبسایت نود: مذاکرات گرشاسبی و همراهانش برای لغو محرومیت نقل و انتقالات در فیفا و cas ادامه دارد

گرشاسبی که به اتفاق ذاکر مشاور حقوقی و حسینی مسوول روابط بین الملک باشگاه عازم زوریخ و لوزان شده است با قاضی پرونده انتونی گولچ در لوزان دیدار کرده و در جلسه بررسی این پرونده و شکایت پرسپولیس به رای فیفا درباره دفاعیه و مدارک ارسالی توضیحاتی ارایه کرد. حالا از لوزان خبر می رسد که احتمال کاهش غرامت و مبلغ محکومیت پرسپولیس در این پرونده قوت گرفته است. گولچ که سی و شش هزار دلار بابت قسط اول قراردادش دریافت کرده و به عنوان مدافع چپ و میانی با سروصدای زیادی جذب شده بود تمام معادلات باشگاه و برانکو را با ناامادگی و افت قابل ملاحظه اش نسبت به ویدیوهایی که برانکو دیده بود برهم زد. او هفت هفته نخست نه جایی در ترکیب داشت و نه بعضا در لیست و در تعطیلات لیگ وقتی راهی استرالیا شد دیگر به ایران نیامد و به واسطه عدم دریافت سه ماه از حقوق ماهانه اقدام به فسخ یکطرفه قرارداد کرد و در حالی که طاهری و ترکاشوند و همچنین جمشیدی مدیر حقوقی باشگاه از محکوم شدن گولچ خبرمی دادند فیفا حکم به محکومیت ۳۲۵هزار یورویی پرسپولیس داد.متعاقب آن باشگاه با واریز حدود پنجاه هزار دلار به دادگاه بابت حق دادرسی خواهان بررسی شکایت خود شد و مدارک جدیدی ارسال کرد. گرشاسبی هم ضمن تکمیل مدارک ترجیح داد شخصا در جلسه رسیدگی به دفاعیه باشگاه حضور یابد و حالا خبرمی رسد مبلغ قابل توجهی از این محکومیت و غرامت یک میلیارد و هفتصد میلیون تومانی کاهش می یابد و حکم قاضی بزودی صادر خواهد شد.

به موازات این پرونده گرشاسبی برای لغو محرومیت نقل و انتقالاتی در حال رایزنی و تلاش است. این پرونده هم با شکایت باشگاه به cas ارجاع داده شده و گرشاسبی که از طریق وزیر ورزش با اینفانتینو برای لغو محرومیت رایزنی کرده و نامه مکتوبی به وی داده بود هم در لوزان و دادگاه cas و هم از طریق بخش حقوقی فیفا با توجه به اعلام مساعدت رییس فیفا و حل و فصل غرامت چهار و نیم میلیارد ریزه اسپور می کوشد تا شاید به رغم دفاعیه غلط باشگاه مبنی بر اینکه طارمی ابتدا با پرسپولیس قرارداد بسته بتواند به واسطه جلب رضایت ریزه و اعلام مساعدت اینفانتینو این بحران بزرگ را هم حل و فصل نماید. تلاش ها و رایزنی گرشاسبی همچنان ادامه دارد و او در حالی که کارشناسان حقوقی امیدی به لغو این محرومیت ندارد سخت می کوشد تا موافقت فیفا و cas برای لغو محرومیت از جذب بازیکن را دریافت نماید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیس جعلی

      قهرمانی جعلی گرفتید حالاهم تاوان بدید دیگه لنگیا
      امیدوارم سال جدید غم هاتون ب اندازه فینال های اسیا پرسپولیس صغیر باشه
      ی افتخار تو اسیا حسرت کل لنگیا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه کش۶تایی بی فرهنگ معلوم بدجور سوختی تو دیگه دم از افتخار نزن که بدجور رو سیاهی بزرگترین افتخارتون قهرمانی دسته 3,...... هروقت تونستی با دست و پات فاصله امتیازات رو نشون بدی بعد بیا

      • اکبر رسائی میراحمدی- رامهرمز

        مگه یادتون رفت که با مجیدی دوپینگی دو سالی در لیگ بازی میکردید تا وقتی که مسئولین فهمیدند بزور بهش گفتن از فوتبال خداحافظی کن و گرنه اگه ادامه دادی اون را رسانه ای میکنیم که بازی با پیام مشهد از فوتبال خداحافظی کرد در ضمن قهرمانی های شما در لیگ معمولا با قلعه نویی بوده که اون هم بازیکنای حریفو در بازیهای مهم می خرید و گرنه چرا بدون قلعه نویی استقال جام نمیگیره.

      • بدون نام

        دلت میسوزه که پرسپولیس قهرمان میشه اندلزه 6تای ها پش سرهم قهرمان میشیم حالا شماهرچی فکنی جعلی یا قانونی

      • بدون نام

        حرف ازجعل نزن
        که باشگاهتون دچرخه سواری بود درستش کردن باشگاه فوتبال خخخخخخخخخ

    • امین تاجی

      خخخخحع

    • ع.انصاری

      چه خبر از تورنمنت چهار جانبه؟

    • بی نام

      کیسه های دوپینگی شما دیگه از جعلیات سخن نگید.که در این موارد استادین. هروقت تونستین دریک دربی ۶ گل بزنین و یا در دربی دیگه با یه یار کمتر در عرض ده دقیقه ۳ گل به حریف سوراختون بزنین عرض اندام بکنین. ضمنا" پماد سوختگی یادتون نره. خخخخخخ۶۶۶۶۶۶

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج