adexo3
۶۹۶۶۰۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

آذری: از حق پخش تلویزیونی، آبی گرم نمی‌شود

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: شب عید باشگاه‌ها دست خالی به خانه‌ها رفتند و باید یک دپارتمان تخصصی بازاریابی در سازمان لیگ ایجاد شود.

خبرگزاری فارس: سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد دیدار روز سه‌شنبه با الدحیل قطر گفت: فکر می‌کنم بازی بسیار مهمی و تعیین‌کننده‌ای برای تیم ماست، اگر تمام تمرکزمان روی سه امتیاز باشد و بتوانیم با شایستگی بازیکنان و کادر فنی و در رأس آن آقای قلعه‌نویی پیروز شویم، گامی اساسی و مهم برای صعود از گروه برداشته‌ایم. الدحیل تیم صاحب سبکی است و صدرنشین مطلق این گروه است. بازی آسانی برای ما نخواهد بود، با وجود آنکه در خانه خودمان به میدان می‌رویم، هر چند ذوب‌آهن همیشه در روزهای سخت کارهای بزرگ انجام داده است.

وی افزود: من به بازیکنان تیم ذوب‌آهن ایمان دارم و همچنین به توانایی‌های قلعه‌نویی و کادرش اعتقاد دارم و تلاش می‌کنیم که در این بازی با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند به پیروزی برسیم، هر چند نتیجه قابل پیش‌بینی نیست.

وی در مورد اینکه الدحیل هم قهرمان قطر شده و هم صعودش از این گروه قطعی است و انگیزه زیادی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد، اظهار داشت: من به مسئله اینطور نگاه نمی‌کنم، شش امتیاز دیگر در این گروه مانده است و اگر ما بتوانیم این شش امتیاز را بگیریم ممکن است صدرنشینی الدحیل قطر به خطر بیفتد زیرا بازی آخرش در امارات است، دو تیم دیگر گروه هم شانس صعود دارند. الدحیل دوست ندارد صدرنشینی را حتی روی کاغذ هم از دست بدهد، بازی سخت و درگیرانه‌ای مقابل این تیم خواهیم داشت، امیدوارم با اندیشه‌های تاکتیکی قلعه‌نویی در این بازی پیروز شویم.

آذری در مورد نایب قهرمانی ذوب‌آهن در لیگ گفت:‌در پنج سالی که به ذوب‌آهن برگشته‌ام هرگز نگاه نتیجه‌گرایی به تیم نداشته‌ام، من نگاهم فرایندی است، در لیگ فصل قبل چهارم شدیم و در جام حذفی به قهرمانی رسیدیم اما امسال جام حذفی را از دست داده‌ایم و تلاش می‌کنیم در لیگ جایگاه بهتری به دست بیاوریم، مهمترین اسلحه ذوب‌آهن هم امیر قلعه‌نویی است، امیدوارم در پایان فصل فرایندمان رو به رشد باشد، سعی می‌کنیم در چهار بازی باقی‌مانده حداکثر امتیازات را بگیریم.

وی افزود:‌با توجه به وضعیت جدول، چهار پنج تیم در بالای جدول رقابت سخت و فشرده‌ای دارند، ضمن اینکه با توجه به احتمال قهرمانی استقلال، کسب سهمیه در لیگ هم شانس بیشتری خواهد داشت، در انتهای جدول هم رقابت برای سقوط نکردن بسیار فشرده است، فکر می‌کنم چهار هفته پایانی لیگ هفته حوادث باشد و تیم‌هایی مثل ما که درگیر مسابقات آسیایی هستند کارشان بااهمیت‌تر خواهد بود.

وی در مورد وضعیت تمدید قرارداد قلعه‌نویی گفت:‌ همانطور که قبلا هم گفتم تمام تمرکز او بر روی مسابقات است و خودش اینطور صلاح دانسته که در پایان مسابقات در این مورد صحبت کنیم.

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ در مورد وضعیت حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی اظهار داشت: باشگاه‌ها امسال شب عید یک ریال هم از سازمان لیگ پول نگرفتند و دست خالی به خانه‌ها رفتند، این اولین سالی بود که چنین اتفاقی افتاد، به نظرم من از هم اکنون باید راهکارهای حقوقی و قانونی برای درآمدزایی در بخش تبلیغات محیطی فراهم کنیم، از تنور حق پخش تلویزیونی آبی برای ما گرم نمی‌شود، با توجه به ساختار صدا و سیما و ساختار حاکم بر ورزش بعید است بتوانیم درآمدی از حق پخش تلویزیونی داشته باشیم، با برنامه‌ریزی مدون می‌توانیم از تبلیغات محیطی درآمد بهتر و بیشتری به دست آوریم.

آذری با اشاره به پیشنهادش برای بهتر شدن درآمدزایی در تبلیغات محیطی گفت:‌ من به هیأت رئیسه سازمان لیگ پیشنهاد خواهم داد تا یک دپارتمان بازاریابی در دل سازمان لیگ ایجاد شود، دپارتمانی که توسط یک فرد تحصیلکرده و مسلط به کار بر بازار فوتبال بتواند درآمدزایی کند و با توجه به عناصری مثل مردم، فرآورده، قیمت و تبلیغات بتواند برای باشگاه‌ها و فوتبال درآمدزا شود.

آذری در مورد اینکه اما در حال حاضر درودگر مسئول بازاریابی سازمان لیگ است، گفت:‌ درودگر زحمت خود را می‌کشد، اما باید بخش بازاریابی به صورت چارت مشخص و قانونی در ساختار سازمان لیگ ایجاد شود، درودگر می‌تواند این بخش را به خوبی مدیریت کند، البته باید از افراد متخصص در این بخش استفاده شود.

وی در مورد شکایت از باشگاه پارس جنوبی گفت: فرشاد محمدی‌مهر از تیم ما به پارس جنوبی رفت و ۲۵ میلیون تومان باشگاه پارس جنوبی باید به ما پرداخت کند که هنوز این کار را انجام نداده است، این پول حق آموزش است که تاکنون به ما داده نشده است، همچنین ما گزارشی از انتقال سه بازیکنمان به تراکتورسازی به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال داده‌ایم که هنوز پاسخی به آنها داده نشده است.

وی در مورد اینکه مگر بازیکنان شما به دلیل سربازی به تراکتورسازی نرفتند، گفت: بله، اما مذاکره با این سه بازیکن (دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان و مهدی پور) خارج از پروسه نقل و انتقالات بوده است، البته سر کمیته تعیین وضعیت بسیار شلوغ است و پرونده‌های متعددی در این کمیته وجود دارد.

آذری در مورد اینکه کی‌روش سرمربی تیم ملی گفته بازیکنان لیگ برتر برای حضور در جام جهانی آماده نیستند گفت: این‌ها مسایل فنی فوتبال است و باید از آدم‌های فنی در این مورد سوال کنید. بهتر است کارشناسان امور فنی در این مورد صحبت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آذری: ضمن اینکه با توجه به احتمال قهرمانی استقلال! آذری معلومه که دل پر دردی از قهرمانی پرسپولیس داری که احتمال قهرمانی رو به اشتباه به استقلال دادی! خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج