adexo3
۶۹۷۰۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هشدار مدافع بایرن مونیخ به هم تیمی‌هایش

خاوی مارتینس به هم تیمی‌هایش هشدار داد به هیچ وجه سویا را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم نگیرند.

ایسنا: به نقل از بیلد، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم سویا و بایرن مونیخ برابر هم به میدان خواهند رفت.

خاوی مارتینس، هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ درباره بازی حساس با سویا در لیگ قهرمانان اروپا گفت: شاید مردم فکر کنند که سویا به اندازه رئال و بارسا تیم خوبی نیست ولی من نظر دیگری دارم و معتقد هستم که آن‌ها در حد و اندازه‌های رئال و بارسا است. اگر ما ۱۰۰ درصد آماده نباشیم نمی‌توانیم آن‌ها را شکست دهیم. من فکر می‌کنم بازی قبل این تیم برابر منچستریونایتد بتواند الگوی خوبی باشد و متوجه باشیم که اگر آن‌ها را دست کم بگیریم چه اتفاقی خواهد افتاد. سویا برابر منچستریونایتد هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت تیم برتر زمین بود.

او در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: سویا در حساس‌ترین زمان بازی با یونایتد در سخت‌ترین شرایط توانست دو گل به ثمر برساند و این به خوبی نشان می‌دهد که آن‌ها چه کیفیت خوبی دارند و باید کاملا مراقب آن‌ها در دو بازی رفت و برگشت باشیم. آن‌ها می‌دانند در بازی‌های حساس و مهم باید چه کار کنند. مطمئن هستم کار خیلی سختی برابر آن‌ها در پیش داریم. من زمانی که در اتلتیک بیلبائو بازی می‌کردم، بازی در ورزشگاه سویا را تجربه کردم و هیچ‌وقت هم آن جو را فراموش نمی‌کنم چون هواداران سویا بسیار پر سرو صدا هستند و کار را برای شما سخت می‌کنند. آن‌ها الان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هم هستند و این نشان می‌دهد که آن‌ها با تمام توان و بدون ترس برابر ما قرار خواهند گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج