۶۹۷۱۴۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کدام تیم سیاه جامگان را همراهی می‌کند؟

سیاه‌جامگان با شکست این هفته‌اش مقابل استقلال خوزستان با لیگ برتر وداع کرد.

وبسایت نود: سیاه‌جامگان با شکست این هفته‌اش مقابل استقلال خوزستان با لیگ برتر وداع کرد. درست است که این تیم هنوز رسما سقوط نکرده است اما وضعیت جدول نشان می‌دهد این تیم اگر چهار بازی باقمیانده خود را هم ببرد بازهم در لیگ برتر باقی نمی ماند.

به گزارش سایت نود، علاوه بر سیاه‌جامگان که به زودی سقوطی زودهنگام را تجربه می کند، سایر تیم‌های نیمه دوم جدول هم خطر سقوط را احساس می کنند. از بین این هفت تیم یک تیم رفتنی خواهد شد.

نفت تهران؛ پانزدهم، ۲۴ امتیاز، تفاضل گل: ۱۱-

بازیهای باقیمانده: سایپا- نفت تهران، نفت تهران- پدیده، پارس جنوبی- نفت تهران، نفت تهران-ذوب آهن

نفت تهران با آمدن هومن افاضلی سامان گرفت. این تیم با کسب هشت امتیاز از چهار بازی از منطقه خطر دور شد. دو باخت متوالی و شش هفته نبردن دوباره نفت را به منطقه سقوط وارد کرد. این تیم حالا کاندیدای اصلی سقوط است.

نفت باید نسبت به تیم های بالاتر امتیاز بیشتری کسب کند. بازی های باقیمانده نفت همه سخت‌اند اما افاضلی به آینده امیدوار است. این تیم سه بازی در تهران دارد و این یک موضوع امیدوار کننده است. این تیم با سایپا که برای سهمیه می جنگد بازی دارد که کاملا دیدار سختی است. سپس در جم به میدان می رود. در بازی یکی مانده به آخر به مصاف پدیده ای می رود که خودش در خطر است. در بازی آخر هم با ذوب آهنی بازی دارد که به فکر نایب قهرمانی است. نفت اگر می خواهد بماند حتما باید پدیده را ببرد و در سه بازی دیگر هم شش امتیاز یا حداقل پنج امتیاز بگیرد.

استقلال خوزستان؛ چهاردهم، ۲۶ امتیاز، تفاضل گل: ۱۷-

بازیهای باقیمانده: استقلال خوزستان-گسترش فولاد، پیکان-استقلال خوزستان، استقلال خوزستان- سپاهان، نفت آبادان- استقلال خوزستان

دو برد متوالی استقلال خوزستان مقابل نفت تهران و سیاه‌جامگان این تیم را از رده پانزدهم بالا کشید و آنها کاملا به بقا امیدوارند. این تیم هفته بعد میزبان گسترش فولاد است و با یک برد خانگی می تواند رقبا را تحت فشار دهد. استقلال خوزستان نسبت به نفت تهران کمی بازیهای راحت‌تری دارد. گسترش فولاد و نفت آبادان دو رقیب این تیم نه شانس آسیایی شدن دارد و نه در خطر سقوطند و این موضوع می تواند به ویسی کمک کند. آنچه باعث می شود استقلال خوزستان احساس ناامنی کند تفاضل گل پایین این تیم است. اگر در پایان هفته سی‌ام تفاضل گل استقلال خوزستان با نفت تهران یا سپیدرود برابر شود این تیم سقوط می کند. بازی آخر استقلال خوزستان یک داربی خوزستانی است و آن هم می تواند یک مزیت برای ویسی باشد.

سپیدرود؛ سیزدهم، ۲۶ امتیاز، تفاضل گل: ۱۰-

بازیهای باقیمانده: ذوب آهن- سپیدورد، سپیدرود-تراکتورسازی، سپیدرود-فولاد، پرسپولیس-سپیدرود

سپیدرود با علی کریمی روند رو به جلویی داشته است اما بردهای استقلال خوزستان باعث شده سپیدورد نتواند از منطقه خطر فاصله بگیرد. سپیدرود با استقلال خوزستان هم امتیاز است و تنها دو امتیاز بیشتر از نفت تهران دارد. سپیدورد در خانه تیم قدرتمندی است و در خارج از خانه می بازد. این تیم دو بازی خانگی با تراکتورسازی و فولاد دارد که برای بقا باید به فکر پیروزی در آن دو بازی باشد. بازی هفته بعد در خانه ذوب آهن و دیدار هفته آخر مقابل پرسپولیس دیدارهایی نیست که کریمی روی سه امتیاز آنها حساب باز کند.

پدیده؛ دوازدهم، ۲۶ امتیاز، تفاضل گل: ۱-

بازیهای باقیمانده: پدیده-پرسپولیس، نفت تهران-پدیده، پدیده-سیاه‌جامگان، گسترش فولاد-پدیده

کسر شش امتیاز کار دست پدیده داد. تیم موفق نیم فصل اول حالا باید برای فرار از سقوط تلاش کند. این تیم هم مانند سپیدرود و استقلال خوزستان ۲۶ امتیازی است. پدیده این هفته میهمان پرسپولیس است. سه بازی بعدی این تیم به ترتیب با نفت تهران، سیاه‌جامگان و گسترش است که می تواند به برد در آن بازی ها فکر کند، به ویژه داربی مشهد می تواند بهترین فرصت برای پدیده برای همراه نشدن با سیاه‌جامگان در سقوط باشد. پدیده اگر بتواند نفت تهران را در تهران شکست دهد به احتمال زیاد در لیگ برتر باقی می ماند و نفت تهران را به دسته یک نزدیک می کند. آن بازی دیدار مرگ و زندگی پدیده است.

سپاهان؛ یازدهم، ۲۷ امتیاز، تفاضل گل: ۱-

بازیهای باقیمانده: تراکتورسازی-سپاهان، سپاهان-صنعت نفت آبادان، استقلال خوزستان- سپاهان، سپاهان-استقلال

آیا سپاهان هم در منطقه سقوط قرار دارد؟ پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر تنها یک امتیاز بیشتر از پدیده، سپیدرود و استقلال خوزستان اندوخته، امتیازهایش از نفت هم تنها سه امتیاز بیشتر است. جدول نشان می دهد سپاهان قطعا در منطقه خطر است. بازی هفته آخر این تیم مقابل استقلال است. سپاهان اگر نمی‌خواهد یک فاجعه برایش رخ بدهد باید در سه هفته بعدی پنج یا شش امتیاز جمع کند و با خیالی آسوده در هفته پایانی به دیدار استقلال برود.

تراکتورسازی؛ دهم، ۲۹ امتیاز، تفاضل گل: ۵-

بازیهای باقیمانده: تراکتورسازی-سپاهان، سپیدرود-تراکتورسازی، تراکتورسازی-صنعت نفت آبادان، فولاد- تراکتورسازی

تراکتورسازی هم کمی احساس خطر می کند. تراکتورسازی اگر در چهار بازی باقیمانده مانند هفته‌های اخیر امتیاز بگیرد و تیم‌های پایین‌تر نتایج خوبی بگیرند این تیم به رده‌های پایین‌تر می‌رود. تراکتورسازی فاصله پنج امتیازی با منطقه خطر دارد که فاصله مناسبی است. بعید است تیم با ۳۰ یا ۳۱ امتیاز سقوط کند و تراکتورسازی برای محکم کاری به یک برد دیگر در چهار بازی باقیمانده نیاز دارد.

با توجه به اینکه تیم های پایین جدول چند بازی باهم دارند و توانایی جمع آوری تمامی امتیازها را ندارند می‌شود گسترش فولاد را در جمع نامزدهای سقوط قرار نداد.

کدام تیم سیاه جامگان را همراهی می‌کند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پدیده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج