adexo3
۶۹۷۲۶۰
۵۰۶۶
۵۰۶۶
پ

بهترین زوج های تهاجمی فوتبال اروپا در ۲۰۱۸

هرچند رونالدو از زمان آغاز سال ۲۰۱۸ تحولی خیره کننده داشته و توانسته ۲۱ گل به ثمر برساند، ولی بهترین زوج تهاجمی فوتبال اروپا متعلق به رئال نیست.

ورزش سه: به نقل از موندودپورتیوو، لیونل مسی و سوارز بهترین زوج تهاجمی اروپا در سال ۲۰۱۸ هستند. آخرین درخشش این دو به همین بازی چند روز پیش برابر سویا بر می گردد. در ۵۰ ثانیه سوارز و مسی با گل های خود بارسا را از یک شکست حتمی در سانچس پیسخوان نجات دادند و آبی اناری ها تنها تیم بی شکست لالیگا باقی ماندند.

در سال ۲۰۱۸ مسی توانسته ۱۷ گل به ثمر برساند و سوارز نیز ۱۵ گل و در مجموع این زوج با زدن ۳۲ گل، برتر از دیگر زوج های تهاجمی لیگ های معتبر اروپا بوده است.

زوج رونالدو بنزما با ۲۵ گل، در رده بعدی قرار می گیرد. رونالدو به تنهایی ۲۱ گل زده و بنزما نیز ۴ گل. بدیهی است که افت شدید بنزما در گلزنی باعث شده تا زوج هجومی رئال در رده دوم قرار بگیرد.

زوج صلاح و مانه از لیورپول با ۲۲ گل، لواندوفسکی-مولر از بایرن با ۲۱ گل، ایگواین-دیبالا از یووه با ۱۹ گل، آگوئرو و ژسوس از سیتی با ۱۷ گل، بن یدر-موریل از سویا با ۱۰ گل و ژکو-ال شعراوی از رم با ۸ گل در رده های بعدی قرار دارند.

بهترین زوج های تهاجمی فوتبال اروپا در 2018

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج