۶۹۸۴۷۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پانادیچ: پرسپولیس با بهترین ترکیبش بازی می‌کند

مربی کروات پدیده می‌گوید با توجه به قطعی شدن صعود پرسپولیس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا، این تیم احتمالا با بهترین ترکیبش به مصاف پدیده می‌آید.

ایسنا: آندره پانادیچ، مربی کروات پدیده درباره دیدار آتی پدیده برابر پرسپولیس و شناختش از تفکرات برانکو گفت: برانکو یک سرمربی باشخصیت و منضبط است و شما این نظم را در هنگام بازی‌های پرسپولیس هم می‌توانید مشاهده کنید. این موضوع صرفا به کیفیت فوتبال بازیکنان پرسپولیس مربوط نمی‌شود، آنها حتی در جریان بازی نیز به یکدیگر احترام می‌گذارند.

وی درباره خطرناک‌ترین مهره پرسپولیس در این دیدار تصریح کرد: نتایج پرسپولیس در سال‌های اخیر به واسطه روحیه تاکتیک‌پذیر این تیم بوده و هر یازده بازیکن این تیم از توانایی بالایی برخوردارند. نمی‌خواهیم تنها روی یک بازیکن تمرکز کنیم زیرا تمامی بازیکنان این تیم خطرناکند.

پانادیچ: پرسپولیس با بهترین ترکیبش بازی می‌کند

پانادیچ در رابطه با شکست‌های دو هفته‌ اخیر پرسپولیس در لیگ برتر و موکول شدن تثبیت قهرمانی این تیم به مصاف با پدیده گفت: اگر پرسپولیس در هفته‌های اخیر در لیگ نتوانسته به پیروزی برسد، به این خاطر بوده که فکر می‌کنم برانکو تمرکز تیمش را بر روی صعود به مرحله بعدی جام باشگاه‌های آسیا گذاشته‌بود، هر تیمی در برابر پرسپولیس فارغ از جایگاهش در جدول انگیزه فراوانی دارد و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. برانکو در لیگ به برخی از بازیکنانش استراحت داد تا از آنها در برابر مصدومیت حفاظت کند، اما حالا که صعودش به مرحله بعدی قطعی شده فکر می‌کنم با بهترین ترکیبش وارد میدان خواهدشد. به دنبال بهانه نیستیم و با وجود تمرینات نه چندان خوبی که در هفته‌های اخیر داشتیم، قطعا به دنبال برتری و موفقیت در این دیدار خواهیم‌بود.

وی درباره برگزاری این دیدار در زمین چمن ثامن و کیفیت پایین‌تر این زمین نسبت به ورزشگاه امام رضا (ع) گفت: زمین برای هر دو تیم یکسان است و به دنبال بهانه نیستیم. تیمی که بهتر کار کند، قطعا موفق به کسب سه امتیاز خواهدشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرشپولیش ژلژله

      پرپولیس خودش چیه که بهترین ترکیبش چی باشه فقط لنگ بکشین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج