adexo3
۶۹۸۵۳۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آلگری: در مورد دیبالا اشتباه می کنید

مکس آلگری، سرمربی تیم یوونتوس از عملکرد پائولو دیبالا، مهاجم تیمش دفاع کرد و گفت که در بازی مقابل رئال، او یکی از بهترین نمایش های خود را ارائه داد.

ورزش سه: مکس آلگری، سرمربی تیم یوونتوس از عملکرد پائولو دیبالا، مهاجم تیمش دفاع کرد و گفت که در بازی مقابل رئال، او یکی از بهترین نمایش های خود را ارائه داد.

پس از شکست سه بر صفر یوونتوس در خانه، عملکرد پائولو دیبالا به شدت زیر سوال رفته؛ برخی حتی گفته اند که او استعداد یک فوق ستاره بودن را ندارد.

سرمربی تیم یوونتوس در صحبتهای خود در نشست خبری بازی روز شنبه مقابل بنونتو گفت: "پس از شکست در کاردیف، به این فکر کردم که آیا هنوز انگیزه ای برای ادامه کار دارم یا نه و به این نتیجه رسیدم که بمانم. در حال حاضر به آینده فکر نمی کنم، چراکه آینده شامل لیگ قهرمانان، سری آ، و جام حذفی می شود. پیروزی همیشه اتفاقی شگفت انگیز است. عملکرد تیم از سال ۲۰۱۵ و پس از برلین رو به بهبود بوده است. این چیزی نیست که من بگویم، بلکه آمار و ارقام اینگونه نشان می دهد.

آلگری: در مورد دیبالا اشتباه می کنید


بنونتو؟ آنها از تیم هایی هستند که حملات زیادی روی دروازه حریف انجام می دهند، پس باید به خوبی دفاع کنیم. همه چیز به این بستگی دارد که چه اندازه مشتاق به پس گرفتن توپ از حریف باشیم. در بازی فردا مهارت فنی باید جای عصبانیت را بگیرد. تجربه ای که در بازی روز سه شنبه به دست آوردیم را باید در بازی مقابل بنونتو به کار گیریم، در غیر این صورت به مشکل برخواهیم خورد.

در دفاع؟ شزنی به میدان خواهد رفت، کیه لینی نه. مطمئن نیستم از هوودس استفاده خواهم کرد یا نه، اما آماده است. دیبالا؟ برخلاف آنچه گفته شده در مقابل رئال عملکرد خوبی داشت. متاسفانه کارت قرمز همه چیز رو خراب کرد، اما به عقیده من بازی مقابل رئال، یکی از بهترین بازی های او بود. او در حال پیشرفت کردن است، به خصوص در اروپا. اگر رودریگو بنتانکور، که متولد ۱۹۹۷ است و قابلیتهای زیادی دارد و آینده ای درخشان در پیش رو دارد، این خصوصیات را نداشت، در مقابل رئال مادرید و بارسلونا به میدان فرستاده نمی شد. ایگواین؟ هنوز ترکیب نهایی تیم مشخص نیست، اما احتمالا در این بازی نیمکت نشین خواهد بود."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج