adexo3
۶۹۸۷۹۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بارسا برای گومز ۳۰ میلیون یورو می‌خواهد

آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا برای فروش هافبک پرتغالی‌شان مبلغی تعیین کرده‌اند که با رقم پرداختی خودشان برای خرید او از والنسیا اختلاف زیادی ندارد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، حداقل رقمی که نظر باشگاه بارسلونا را برای فروش هافبک نیمکت‌نشینش آندره گومز جلب می‌کند، ۳۰ میلیون یورو است.

موضع باشگاه بارسلونا در مورد گومز این است که از فروش او متحمل کمترین ضرر مالی شود و از این رو به مدیر برنامه‌های این بازیکن پرتغالی اعلام کرده که اگر تیمی حاضر شود برای خرید او حداقل ۳۰ میلیون یورو بپردازد به وی اجازه ترک نوکمپ را خواهد داد.

بارسلونا گومز را دو سال پیش به توصیه سرمربی سابقش لوئیس انریکه به مبلغ ۳۵ میلیون یورو از والنسیا خرید و این در حالی بود که او جز بارسا مشتریان دیگری هم داشت.

گومز اخیراً اعتراف کرده است که در بارسلونا روزهای خوشی را سپری نمی‌کند و این موضوع احتمال جدایی وی را از کاتالان‌ها قوت بخشید. او تابستان سال ۲۰۱۷ پیشنهادهایی داشت اما تأکید کرد که می‌خواهد در نوکمپ بماند و برای جلب اعتماد ارنستو والورده، سرمربی آبی و اناری‌ها تلاش کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج