adexo3
۶۹۹۶۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نامداری: دریبل حسینی بی‌اشکال و لازم بود

اشکان نامداری گفت:تعجب از گل خوردن گلرهای استقلال خوب است.

خبر ورزشی: اشکان نامداری، مربی دروازه بانان استقلال از عملکرد سیدحسین حسینی ابراز رضایت کرد و گفت اینکه وقتی استقلال گل می‌خورد، همه تعجب می‌کنند یعنی سطح دروازه‌بانی در این تیم بالاست.


چرا حسینی در دیدار با سیاه‌جامگان گل خورد؟


به هر حال همه دروازه‌بانان در دنیا گل می‌خوردند و این طبیعی است. البته دروازه‌بان نباید راحت گل بخورد ولی برخی گل‌ها اجتناب‌ناپذیر است.


وقتی می‌توانست شوت علی‌عسگری را با یک دست (مخالف) دفع کند، چرا با دو دست سمت آن رفت؟


من ضربه را از پشت دیدم. وقتی توپ به سمت دروازه می‌رود در کمتر از یک ثانیه به دروازه‌بان می‌رسد و با توجه به سبکی توپ‌ها و نوع جنس‌شان، همین توپ در مسیر ۳ بار تغییر مسیر داد تا به گل تبدیل شود. برای همین حسینی درست پرید ولی سرعت توپ زیاد بود. البته این هم هست که وقتی دوباره به گل نگاه می‌شود ۱۰۰۰ تا راهکار برای مهارش به نظر می‌رسد...


.. پس از عملکردش رضایت داشتید؟


البته که داشتیم. همه دروازه‌بانان استقلال خوب کار می‌کنند. وقتی یکی از آنها گل می‌خورد، همه تعجب می‌کنند یعنی سطح این پست در استقلال بالاست. او یک دقیقه بعد از گل اول بازی که فرشید زد، یک توپ استثنایی را گرفت که اگر آن توپ گل می‌شد، ممکن بود بازی از دست ما دربرود.


حسینی در دیدار با الریان هم یک دریبل با پا در گوشه محوطه ۱۸ قدم داشت! در این‌باره و اینکه کار خطرناکی کرده، با او حرف نزدید؟


هیچ حرفی نزدم چون در آن لحظه موفق عمل کرد. در فوتبال بارها و بارها از این قبیل اتفاقات رخ می‌دهد. نمونه‌‌اش زمانی بود که در بازی هفته قبل بارسا - رم بود که «ترشتگن» با یک دفع اشتباه توپ نزدیک بود گل بخورد و دوباره برگشت و توپ را مهار کرد. گاهی دریبل کردن بهتر از دفع توپ در شرایط بد است.


پس حسینی کار درستی کرد؟


شاید او در آن لحظه با دفع توپ دروازه استقلال را به خطر می‌انداخت. به هر حال من گاهی در این‌باره می‌گویم تا حد امکان کار با پا انجام ندهند ولی گاهی این کار لازم است.


با آنها تمرین کار با پا هم می‌کنید؟


هفته‌ای یک بار. در یک جلسه تمرینی سنگین. اصولاً تمرینات ما با فوتبال گل کوچک همراه است که خیلی خیلی این کار را تکرار می‌کنیم. بازی‌های ۴ به ۲ که در نهایت باعث هوشیاری و بالا رفتن ضریب عکس‌العمل آنها می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج