۷۰۰۷۷۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

شیری: هنوز شانس آسیایی هستیم

بازیکن پیکان اعلام کرد تیمش بازی به بازی جلو می رود و تیمش هنوز شانس کسب سهمیه آسیایی را دارد.

ورزش سه: مهدی شیری بازیکن تیم پیکان درباره آخرین وضعیت تیمش گفت: هفته قبل شکست بدی را مقابل صنعت نفت تجربه کردیم و فرصت خوبی را برای کم کردن فاصله با تیم های بالایی از دست دادیم. به نظرم تیم ما خوب بازی کرد و کیفیت به مراتب بهتری نسبت به حریف داشت اما در کسب نتیجه بدشانس بودیم.

مدافع پیکان ادامه داد: ما در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب کردیم اما بعد از قطع شدن روند بردهایمان، امتیازات مهمی را از دست دادیم. در هفته های اخیر هم توانستیم به شرایط خوبی برسیم اما یک باخت بد را در آبادان تجربه کردیم.

شیری در مورد شانس تیمش برای کسب سهمیه آسیایی گفت: رقیبان سرسختی مثل استقلال و پیکان پیش رو داریم ضمن اینکه سایپا هم روند خوبی را در پیش گرفته است. اما هنوز شانس داریم و می توانیم با فرصت طلبی و کسب نتیجه از بازی های آینده خودمان را بالا بکشیم. با توجه به امتیازاتی که جمع کرده ایم برای این منظور شانس داریم اما ما بدون توجه به این مساله بازی به بازی جلو می رویم و اگر خدا بخواهد به این مهم می رسیم.

مدافع گلزن پیکان درباره دیدار با استقلال خوزستان بیان کرد: بازی سختی داریم. روی نقاط ضعف و قوت حریف کار می کنیم و سعی خواهیم کرد بهترین نتیجه را به دست آوریم. امیدوارم یک برد ارزشمند دیگر کسب کنیم. اما آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و برای بقاء در لیگ برتر با همه توان مقابل ما قرار خواهند گرفت.

شیری در پایان درباره برنامه اش برای سال آینده افزود: منتظر هستم تا این چند بازی هم به پایان برسد. هنوز تصمیمی نگرفته ام و انشاءالله هر چه خیر است، برایم پیش بیاید. چند پیشنهاد دارم اما تا این فصل به پایان نرسد تصمیمی نمی گیرم و همه تمرکزم را روی بازی های پیکان گذاشته ام.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج