اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۰۱۴۶۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

خلیل زاده: باید السد را شکست بدهیم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است تک گل پارس جنوبی مقابل شاگردان برانکو روی غافلگیری بازیکنان پرسپولیس صورت گرفته است.

خبرگزاری تسنیم: شجاع خلیل‌زاده پس از تساوی یک بر یک تیم‌های پرسپولیس و پارس جنوبی جم در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال برتر اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی بود، این بازی در اختیار ما بود و روی یک غفلت گل خوردیم، همین باعث شد شرایط برای ما بد شود، در نیمه دوم اما بازی خوبی ارائه کردیم و حتی می‌توانستیم به پیروزی برسیم که این اتفاق رخ نداد، انشاءالله برای بازی‌های آینده تلاش می‌کنیم.

وی با تبریک به تیم پارس جنوبی گفت: نیمه دوم بازی بهتری نسبت به نیمه اول ارائه کردیم، پارس جنوبی تیم خوبی است، بازیکنان خوبی دارد و انشاءالله در آینده بهتر از این عمل کند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا این نمایش ضعیف روی دیدار سرخپوشان مقابل السد قطر تاثیری خواهد داشت یا خیر، تصریح کرد: بازیکنان ما مقابل پارس جنوبی به خاطر قطعی کردن قهرمانی خود بی‌انگیزه شده بودند و این عملکرد تاثیری بر دیدار مقابل السد نخواهد داشت. امیدوارم با حمایت هواداران السد را شکست دهیم و به عنوان صدرنشین به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج