اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۰۲۱۹۹
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

ساغلام: می‌خواهم به کارم در ایران ادامه دهم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت:‌ در بیشتر دقایق در زمین سپیدرود بودیم اما کاری که ما باید می‌کردیم را پدیده انجام داد.

خبرگزاری تسنیم: ارطغرول ساغلام، سرمربی تراکتورسازی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپیدرود اظهار داشت: حریف ما در نیمه دوم در زمین خودش حضور داشت. سپیدرود خطر سقوط به لیگ دسته اول را احساس می‌کرد و به همین خاطر مجبور بود در این بازی امتیاز بگیرد تا در لیگ برتر بماند.

وی با بیان اینکه می‌خواهم سال آینده هم در ایران به کارم ادامه دهم، ادامه داد: همانطور که همه دیدند بازی روندی داشت که بارها در دیدارهای گذشته هم این اتفاق برای ما افتاده است. در چند مسابقه حریف نتوانسته به دروازه ما نزدیک شود اما ما گل را به حریف تقدیم کرده‌ایم و بعد از آن هم موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و توپ‌ها را به تیر دروازه زده‌ایم. این مسابقه هم همین روند را داشت. حتی در این محیط که زمین مناسبی نبود سعی کردیم فوتبال خوبی بازی کنیم. مخصوصاً در نیمه دوم حریف را در زمین خودش محبوس و سعی کردیم پاسکاری کنیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تصریح کرد: در واقع بچه‌ها خوب بازی کردند اما نتیجه بد است. متأسفانه این سرنوشت ما در این فصل است؛ اشتباهات دفاعی ساده. ۱۳ بازی انجام و ۴۰ موقعیت ساده به حریف داده‌ایم. کاری که ما نتوانسته‌ایم انجام دهیم را پدیده انجام داد. این برای ما خیلی ناراحت کننده است که از بازی تیم دیگری خوشحال شویم، اما امروز تیمی که لایق برد بود ما بودیم.

ساغلام در واکنش به این موضوع که مهدی کیانی توپ‌های بلند زیادی را پشت دفاع سپیدرود ارسال کرد، اما چرا تراکتورسازی به هدف خود نرسید،‌ گفت: فعلاً جواب سوال شما را نتوانستیم پیدا کنیم. پیش ازاین بازی فرصت تمرین زیادی نداشتیم،‌ اما این موضوع به کیفیت بازیکنان هم بستگی دارد. به طور مثال ارسال مطهری،‌ ما از او نمی‌توانیم ناراضی باشیم چون برای تیم خود تلاش می‌کند،‌ اما چیزهایی است که باید آنها را تقویت کند. توپ‌های بلند باعث می‌شود زود به دروازه حریف نزدیک شوید و باعث به وجود آمدن موقعیت شود.

به گزارش تسنیم در پایان نشست خبری ساغلام،‌ خبرنگارانی که مأموران ورزشگاه از ورود آنها به نشست خبری ممانعت کرده بودند،‌ با ناراحتی وارد سالن کنفرانس شدند و سرمربی تیم تراکتورسازی در واکنش به این موضوع نشست خبری را ترک کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      فقط فقط خوب بلدی باخت های خود را توجیه کنی تاکتیک آن چنانی از شما ندیدیم وروز بروز وضعیت تراکتور بدتر شده خاطرجمع باشید فصل بعد در تراکتور بماند رفتن تراکتور به دسته یک حتمی هستش با این سرپرست و مربی چون شما تراکتور کاری از پیش نمیبرید هر دو باید بروند

    • مهدی

      اگه میتونه سال دیگه خوب باشه بمونه

    • مریم

      داداش های من توجه کنید ساغلام باعث شکست های تراختور کبیر نیست بلکه مدیریت های غلط و اتفاقات پشت پرده باعث شکست های تراختور هستش ، اگه ساغلام بمونه مطمئنا تراختور رو تقویت می کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کبیر؟؟ خخخخخخ شوخی باحالی بود. خیلی خندیدم

    • بدون نام

      چرا ادامه ندی. تنها چیزی براشون مهمه هم زبانی تو با خودشونه. والا سقوط کنی دسته سه هم کسی کارت نداره و پول مفتم بهت میدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج