adexo3
۷۰۲۶۹۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تغییر در باشگاه سعودی؛ ربروف هم رفتنی شد

رئیس جدید باشگاه الاهلی عربستان تاکید کرد که به دنبال جذب یک مربی خارجی بزرگ است و هدف او قهرمانی با الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا است.

ایسنا: به نقل از العاجل، الاهلی یکی از تیم‌های سرشناس و قدرتمند عربستان به شمار می‌آید. این باشگاه سعودی در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا با تراکتورسازی هم گروه است و در صدر جدول رده‌بندی گروه خود قرار دارد و این احتمال وجود دارد که در دور بعد با تیم فوتبال پرسپولیس هم گروه شود.

ترکی آل شیخ، رئیس باشگاه الاهلی از ریاست این باشگاه استعفا داد و جای خود را به ماجد النفیعی داد. النفیعی، رئیس جدید الاهلی از تغییرات اساسی در این باشگاه خبر داد. او در نخستین اظهارنظر خود از آوردن یک مربی بزرگ و سرشناس خارجی به جای ربروف خبر داد و تاکید کرد که هدف اصلی تیمش قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است و تیمی خواهد ساخت که توان قهرمانی در این رقابت بزرگ را داشته باشد.

تغییرات مدیریتی تنها مختص به باشگاه الاهلی نیست،‌ بلکه الاهلال هم روز گذشته (شنبه) رئیس جدید خود را انتخاب کرد و سامی الجابر، بازیکن سابق تیم‌ ‌ملی به عنوان رئیس جدید این باشگاه انتخاب شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج