adexo3
۷۰۳۲۴۴
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

ماجراهای طارمی تمام شده؟ خیر!

معاون باشگاه الدحیل - ‌عدنان علی - اعلام کرده که تمایلی برای جذب طارمی ندارند. الدحیل، یوسف العربی را در خط حمله‌اش دارد که دو سال بهترین مهاجم لیگ ستار‌گان بوده.

ایران ورزشی آنلاین: اگر فکر می‌کنیم مهدی طارمی از پرسپولیس رفته و ماجراهایش به پایان رسیده، سخت در اشتباهیم.


مهدی طارمی هنوز با پرسپولیس دچار تنش‌های مالی است. نماینده طارمی به باشگاه پرسپولیس رفته و گفته که الغرافه هنوز به طارمی پول نداده که آنها بتوانند تعهدشان به پرسپولیس و ایجنت قطری را پرداخت کنند.


حالا طارمی از پرسپولیس مهلت خواسته که سهم پرسپولیس را بپردازد و گرشاسبی هم فقط ۴ روز به آنها فرصت داده. بعد از این فرصت وکیل پرسپولیس به فدراسیون فوتبال قطر و فیفا شکایت خودش را ارسال خواهد کرد.


باشگاه پرسپولیس آنقدرها هم فراموشکار نیست که ماجرای پرداختی حسین هدایتی به مهدی طارمی برای جلب رضایت ریزه‌اسپور و بازگشت به پرسپولیس را از یاد برده باشد.


اما طارمی در قطر نیز شرایط عجیبی را تجربه خواهد کرد. این‌روزها شایعه پیشنهاد الدحیل را همه مطرح کرده‌اند. طارمی هم از این شایعه استقبال کرده، اینکه الدحیل او را با قیمت ۴ میلیون دلار می‌خواهد اما معاون باشگاه الدحیل - ‌عدنان علی - اعلام کرده که تمایلی برای جذب طارمی ندارند. الدحیل، یوسف العربی را در خط حمله‌اش دارد که دو سال بهترین مهاجم لیگ ستار‌گان بوده.


نکته جالب این است که در خبرها می‌نویسند طارمی با پرداخت ۵۰۰ هزار دلار می‌تواند از الغرافه جدا شود اما حق فسخ قرارداد طارمی ۲ میلیون دلار است و الغرافه فقط در ازای این رقم بازیکنش را می‌فروشد. حقوق طارمی در الغرافه برای سال بعد یک میلیون و دویست هزار دلار است و دلیلی وجود ندارد که مبلغ قراردادش در فصل بعد چند برابر شود. افزایش ۳ یا ۴ برابری مبلغ قرارداد وقتی اتفاق می‌افتد که یک جهش بزرگ در فوتبال یک بازیکن رخ دهد.


الغرافه به ۲ میلیون دلاری که از فروش طارمی به دست می‌آورد نیز فکر می‌کند و شاید فروش طارمی تصمیم بدی برای الغرافه نباشد اما کدام باشگاه در کنار ۲ میلیون دلار حق فسخ، ۴ میلیون دلار هم به طارمی می‌پردازد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حتما یه خیریتی توش هست . خیریتش اینکه بفهمیم یه جوون چطور میتونه با ترکیبی از خودخواهی زرنگی و نمک نشناسی به خودش و هموطناش خیانت کنه

    • بدون نام

      تا قیامت باید از طارمی درد بکشیم. خب میموندی پرسپولیس و بعد از جام جهانی میرفتی اروپا اینقدر گشنه بازی چرا ؟؟؟

    • بدون نام

      پرسپولیس شکایت کنه به فیفاتااین بیشعوره پول پرست محروم بشه وتیم ملی وجام جهانی روازدست بده تادیگه بااحساسات مردم بازی نکنه

    • جاشو

      حتما خیریییییییییت داره .ول کنین دیگه .!!!

      پاسخ ها

      • مسی

        ای جانم تو هوای همشهریتو نداشته باشی کی داشته باشه من یکی از طرفدارهای پراپاقرصش بودم .اما با دل ما هوادارا چه کرد بخاطر پول به باشگاه بزرگ و ما خیانت کرد

    • جاشو

      حتما خیریییییییییت داره .ول کنین دیگه .!!!

    • بدون نام

      بازیکن،بازیکن پولکی میباشد
      وسلام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج