adexo3
۷۱۰۵۹۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زیدان: نمی‌خواهیم در مورد ایکسو ریسک کنیم

سرمربی رئال مادرید در مورد بازی فردا با بایرن مونیخ و قهرمانی بارسلونا در لالیگا سخن گفت.

خبرگزاری تسنیم: زین‌الدین زیدان که شاگردانش فردا شب (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با اندوخته پیروزی ۲ بر یک از بازی رفت پذیرای بایرن مونیخ است، با حضور در کنفرانس خبری گفت: ما در مرحله نیمه‌نهایی هستیم و می‌دانیم که این بازی چقدر مهم است، اما می‌دانیم که باید چه کار کنیم. نیاز نیست چیزی را تغییر دهیم و تنها باید تمرکزمان را حفظ کنیم. ما در بازی رفت عالی کار کردیم و اکنون باید نشان دهیم که به دنبال صعود به دیدار فینال هستیم.

وی در مورد پر کردن جای خالی دنی کارواخال در این دیدار و وضعیت دو بازیکن دیگر تیمش نیز اظهار داشت: هر اتفاقی که بیفتد، ما تیمی هستیم که ترکیب قدرتمندی داریم. ناچو به مدت یک ماه به دور از میادین بوده، اما با تمرینات زیادی که داشته به لحاظ فیزیکی کاملاً آماده بازی است. در مورد ایسکو هم می‌توان گفت که همه می‌خواهند او بازی کند، برای همین هر کاری که از دستمان ساخته باشد انجام می‌دهیم تا ایسکو به این بازی برسد اما نمی‌خواهیم ریسک هم بکنیم.

زیزو در پاسخ به این پرسش که «آیا آینده شما در رئال مادرید بسته به نتیجه‌ای دارد که در لیگ قهرمانان می‌گیرید؟»، گفت: خیر! بارها گفته‌ام که من مربی‌ای هستم که تنها به امروز فکر می‌کنم اما البته که می‌خواهم در رئال مادرید به کارم ادامه بدهم. چیزی که مهم است، کاری است که امروز انجام می‌دهیم و تمرکزمان را تنها باید روی بازی فردا بگذاریم.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها در تمجید از مدافع برزیلی خود که در بازی رفت یکی از گل‌های رئال را به ثمر رساند، تأکید کرد: مارسلو قطعاً یکی از تکنیکی‌ترین بازیکنانی است که تا کنون با آنها کار کرده‌ام. شخصیتی که مارسلو دارد، او را بازیکنی مهم در رئال مادرید کرده است.

وی درباره مهاجم فرانسوی خود نیز یادآور شد: بنزما روحیه خوبی دارد. او تمایل به گلزنی بیشتری دارد، اما سخت تلاش می‌کند و نیازی نیز که توصیه خاصی به کریم بکنم. همه ما روی بازی فردا تمرکز کرده‌ایم و بنزما هم از این قاعده مستثنی نیست.

زیدان در مورد ناکامی رئال مادرید در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی اسپانیا نیز خاطرنشان کرد: ما از عملکردمان در فصل جاری لالیگا راضی نیستیم. با این باید این موضوع را بپذیریم و خودمان را برای بازگشتی بهتر و سختکوشی بیشتر آماده کنیم. قهرمانی در لالیگا و جام حذفی اسپانیا خیلی دشوار است.

وی ادامه داد: بارسلونا شایسته قهرمانی در لالیگا بود و باید به آنها تبریک گفت. ما هم این شانس را داریم که به فینال لیگ قهرمانان برسیم. بارسا این فصل به دو عنوان قهرمانی رسید، اما ما باید تمرکزمان را روی بازی فردا مقابل بایرن مونیخ بگذاریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج