adexo3
۷۱۰۶۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رکورد جالب الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان

حریف عربستانی تیم تراکتورسازی نیمی از عناوین گل های برتر هفته های مختلف از دور گروهی را از آن خود کرده است.

ورزش سه: رقابت های لیگ قهرمانان آسیا پس از برگزاری دور گروهی در مناطق غرب و شرق متوقف شده و قاره کهن منتظر آغاز مرحله یک هشتم نهایی است.

در این فاصله ایجاد شده، سایت رسمی AFC رای گیری مربوط به بهترین گل دور گروهی را ترتیب داد و ۶ گل برتر مربوط به ۶ هفته این مرحله را برای عنوان مذکور کاندید کرد.

در این رای گیری گل چنگ چین لونگ، بازیکن تیم کیچه هنگ کنگ بالاترین رای را آورد و بهترین گل دور گروهی لقب گرفت. نکته جالبی که با مرور گزینه های نظرسنجی قابل مشاهده بود، سهم بالای یکی از تیم ها در این فهرست است. مطابق آرایی که پس از برگزاری هر هفته از رقابت ها از کاربران گرفته شده، بازیکنان تیم الاهلی عربستان در ۳ هفته زننده زیباترین گل های آسیا نام گرفته اند و از این حیث رکوردی جالب برای این تیم به ثبت رسیده است.
گل های تایسیر جاسم در هفته دوم، مهند عسیری در هفته پنجم (به تراکتورسازی) و مؤمن زکریا در هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا همگی عنوان بهترین گل را به دست آوردند و باعث شدند تیم الاهلی در نظرسنجی نهایی مرحله گروهی 3 کاندید داشته باشد.

به جز این 3 گل و گل بازیکن کیچه (که در نهایت برنده شد)، عبدالله الزوری از الهلال و اکرمجن آلیبائف از لوکوموتیو تاشکند دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین گل دور گروهی لیگ قهرمانان بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج