اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۱۱۱۲۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

ابراهیمی: تقابل با قلعه‌نویی حساس نیست!

امید ابراهیمی هافبك دفاعی استقلال گفت:نمی خواهيم به راحتی از آسيا كنار برويم.

خبر ورزشی: استقلال تهران ۱۸ اردیبهشت‌ماه در بازی رفت یك‌هشتم نهایی لیگ ‌قهرمانان آسیا به مصاف ذوب‌آهن می‌رود. جنگ امیر و استقلال، همه‌جوره جذاب و مهیج است. او با تیم‌های مختلف برابر تیم سابقش قرار گرفته، از سپاهان و مس بگیرید تا تراكتورسازی و همین ذوب‌آهن. آخرین بار قلعه‌نویی موفق شد استقلال را شكست دهد، در دیداری كه كلید نایب‌قهرمانی استقلال بود. آنها در واپسین دقایق مسابقه شكست خوردند و حالا می‌خواهند در آسیا انتقام این شكست را بگیرند. امید ابراهیمی هافبك دفاعی استقلال درباره این بازی حساس به سؤالات پاسخ می‌دهد.


امید اگر خونه به خونه از فینال حذفی كنار بكشد، بازی بعدی شما با ذوب‌آهن در یك‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان است. شما آخرین بازی را به آنها باختید. فكر می‌كنید این بازی چه شود؟


ببینید شرایط بازی‌های لیگ قهرمانان آن هم در مرحله حذفی با مسابقات لیگ خیلی فرق دارد. در چنین بازی‌هایی تیمی برنده می‌شود كه كمترین اشتباه را داشته باشد. می‌گویند در بازی‌های حذفی اولین اشتباه، آخرین اشتباه است. نمی‌خواهیم ما آن تیمی باشیم كه اشتباه كنیم. در مرحله گروهی خیلی خوب كار كردیم و با قدرت از قوی‌ترین گروه بالا آمدیم.


استقلال اخیراً شرایط خوبی داشته و خیلی‌ها شانس زیادی برای شما قائل هستند. داخل تیم شرایط چطور است؟


خدا را شكر شرایط‌مان خیلی خوب است. می‌توانیم دو بازی خیلی خوب انجام دهیم. همان‌طور كه از روز اول گفتیم، هدف استقلال صعود مرحله به مرحله است. از گروهی بالا آمدیم و الان هدف‌مان رسیدن به دور بعدی است. ذوب‌آهن تیم خوبی است. آنها تاكتیكی بازی می‌كنند. منتها ما هم بیكار نمی‌نشینیم. با آنالیزی كه انجام می‌دهیم و ان‌شا‌ءا... تمریناتی كه خواهیم داشت، موفق می‌شویم. البته الان صحبت در این‌باره زود است. باید به زمین برویم و كاری را كه در نظرمان است، انجام دهیم. آن‌وقت می‌توانیم بهتر درباره مسابقه حرف بزنیم. اصلاً می‌گویند در فوتبال شما نباید صحبت كنید. زمین بازی جلوی شماست. باید بروید و بازی كنید. دو دیدار رفت و برگشت با ذوب‌آهن خواهیم داشت. دیگر همه چیز دست خودمان است. باید در زمین مسابقه خیلی تلاش كنیم و این‌قدر بجنگیم تا موفق شویم.


تقابل با امیر قلعه‌نویی همیشه حساس بوده است. در این چند سال با تیم‌های مختلف مقابلش بازی كرده‌اید.


حساسیت... بالاخره آقای قلعه‌نویی مربی خیلی خوبی است. او قهرمانی‌های زیادی برای استقلال به دست ‌آورده است. آقای قلعه‌نویی یك مربی قابل احترام است. همیشه به شخصه احترام ویژه‌ای برایش قائل بوده و هستم. او سرمربی من بود. قلباً ایشان را دوست دارم ولی من و سایر بازیكنان استقلال برای موفقیت تیم تا آخرین لحظه می
‎‌
جنگیم. به نظر من بازی خیلی حساس نیست. درست است مرحله حذفی است ولی آن‌قدرها حساسیت ندارد. قلعه‌نویی برای تیم خودش تلاش می‌كند و ما هم تلاش می‌كنیم تا بهترین نتیجه را برای استقلال به دست بیاوریم.


پیش‌بینی‌ات از نتیجه بازی چیست؟


این‌طور مسابقات را نمی‌توان پیش‌بینی كرد ولی ان‌شا‌ءا... برنده بازی می‌شویم چون قصد نداریم به راحتی از لیگ قهرمانان كنار برویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایشالا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج