adexo3
۷۱۱۱۴۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کلوپ: ما چلسی و بارسلونا نیستیم!

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول مدعی شد قرار نیست لزوما اتفاقات دیدار برابر بارسا برای تیم او نیز تکرار شود.

ورزش سه: یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول مدعی شد قرار نیست لزوما اتفاقات دیدار برابر بارسا برای تیم او نیز تکرار شود.

لیورپول در بازی رفت و در آنفیلد با نتیجه ۲-۵ از سد رم گذشت و اگرچه شانس بیشتری برای صعود به فینال دارد، اما نتایج اخیر رم و غلبه بر بارسا باعث افزایش تردیدها شده است.

کلوپ گفت: "من فکر می کنم همه ما معتقدیم این بازی تنها یک مبارزه فوتبال در زمین است و من امیدوارم پس از یک هفته صحبت در مورد حوادث دور رفت، شان کاکس و خانواده اش حمایت ما را حس کنند و من واقعا امیدوارم که همه این را درک کنند که فردا باید در این شهر شگفت انگیز و با آب و هوای خوب، به ورزشگاه رفته و منتظر یک بازی فوتبال پرتنش، فوق العاده و بسیار مهم باشید.

کلوپ: ما چلسی و بارسلونا نیستیم!


حضور در چنین مرحله ای بسیار خوشحال کننده است و بازیکنان لیورپول با نگرش و عملکرد خود در لیگ قهرمانان فرصت صعود به نیمه نهایی را فراهم کردند. نباید ما را با بارسلونا مقایسه کرد و از خود آنها سوال کنید که چرا ۳ گل از رم دریافت کردند.

ما برای مبارزه با رم اینجا هستیم و می خواهیم به مرحله نهایی برسیم. من تا به حال در استادیوم رم حضور نداشته ام و باید دید فردا چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. ما چلسی و بارسلونا نیستیم. لیورپول در آنفیلد با ۷ گل زسکامسکو را شکست داد و این به چه معناست؟ هیچ چیز.

اگر رم با نتیجه ۰-۳ یا نتیجه ای بهتر پیروز شود به فینال خواهد رفت و فوتبال همین است. در حال حاضر شرایط ما بهتر از آنی است که پیش از بازی رفت فکر می کردیم اما ما هنوز مجبوریم در بازی برگشت هم بازی کنیم و من واقعا این واقعیت را دوست دارم.

پس از تمام چیزهایی که ما در مورد آن صحبت کرده ایم، هنوز یک دیدار دیگر پیش روی ماست. حالا همه می گویند بازی برابر رم دشوار است اما کسی چنین چیزی به بارسلونا نگفت زیرا هیچکس تصور آن اتفاق را نداشت. اگر واقعا می خواهید برنده شوید، باید قبول کنید که امکان شکست هم وجود دارد و باید شجاع بوده و منتظر نمانید که اتفاقی رخ دهد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج