adexo3
۷۱۱۶۷۲
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

مسلمان و پرسپولیس‎؛ فقط ۱۴ روز مانده

محسن مسلمان که در تلاش برای بقای نامش در فهرست پرسپولیس است، تنها ۲ هفته برای تغییر ذهنیت برانکو ایوانکوویچ فرصت دارد. سرمربی پرسپولیس با توجه به بی‌انضباطی و حاشیه‌های درون تیمی این بازیکن، از مدتی پیش نام او را در فهرست ابتدایی قرار نداده و بارها در برابر تشویق‌های هواداران نیز مقاومت کرده است. مسلمان که زیر نظر برانکو توانست بار دیگر در قامت ستاره ظاهر شود و از دوران ناکامی و حاشیه فاصله بگیرد، از نیم فصل دوم شرایطی مشابه گذشته را دنبال کرده است که مسیر بین او و برانکو را فاصله انداخت.

آی اسپورت: محسن مسلمان که در تلاش برای بقای نامش در فهرست پرسپولیس است، تنها ۲ هفته برای تغییر ذهنیت برانکو ایوانکوویچ فرصت دارد. سرمربی پرسپولیس با توجه به بی‌انضباطی و حاشیه‌های درون تیمی این بازیکن، از مدتی پیش نام او را در فهرست ابتدایی قرار نداده و بارها در برابر تشویق‌های هواداران نیز مقاومت کرده است. مسلمان که زیر نظر برانکو توانست بار دیگر در قامت ستاره ظاهر شود و از دوران ناکامی و حاشیه فاصله بگیرد، از نیم فصل دوم شرایطی مشابه گذشته را دنبال کرده است که مسیر بین او و برانکو را فاصله انداخت. برانکو در طول هفته‌های گذشته نام این هافبک را در فهرست ابتدایی تیمش قرار نداده است و تنها مقابل سایپا که به ستاره‌های اصلی تیمش استراحت داد، به او فرصت بازی رسید.

مسلمان در بازی مقابل سپیدرود نیز فرصتی کوتاه برای حضور در زمین به دست آورد تا برانکو اینچنین همراه با شادی هواداران خواسته آنها را در آخرین بازی فصل اجابت کند. هرچند در پایان همان دیدار و در جشن قهرمان او به همراه مترجم تیم افتضاحی دیگر را با دیالوگ عجیب رقم زدند. اکنون اما به روزهای پایانی حضور این بازیکن در پرسپولیس نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم؛ تنها ۱۴ روز به آخرین جدال فصل پرسپولیس باقی مانده و در پایان دیدار برگشت مقابل الجزیره امارات بعید است، این بازیکن بار دیگر بتواند در دوران سرمربیگری برانکو با پیراهن دلخواهش به میدان برود. کلید واژه‌های مصاحبه اخیر برانکو نیز چنین تصوری را به یقین نزدیک‌تر می‌کند که مسلمان تنها ۱۸۰ دقیقه در دو دیدار رفت و برگشت مقابل الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا میهمان پرسپولیس خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سکوتم از رضایت نیست

      چرت نگو

    • بدون نام

      پسر خودت و آینده خودت رو خراب نکن و برو!!!مگه چند سال دیگه میتونی فوتبآل بازی کنی؟!!!گردنگیر نشووووووو!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راست میگی بره به درک لنگی

      • دخترک پرسپولیسی

        نمیخواد بره

    • بدون نام

      بهتره بری همون ذوب آهن!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با تیمت برو به درک

    • دختراستقلالی

      ببا تیم محله ما خخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بروگمشو دخترک استقلالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج