اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۱۴۵۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رافینیا: می‌خواهم در اینتر بمانم

بال برزیلی نراتزوری می‌گوید امیدوار است شرایطی فراهم شود که او به دوران بازیگری‌اش در جوزپه‌مه‌آتزا ادامه دهد.

خبرگزاری تسنیم: رافینیا از باشگاه اینتر درخواست کرد که قرارداد قرضی او را به قطعی تبدیل کند.

رافینیا ماه ژانویه به عنوان بازیکن قرضی از بارسلونا به اینتر پیوست و با این تیم قراردادی بست که امکان تبدیل شدن به قطعی را دارد، البته به شرط آنکه اینتر تا پیش از ماه جولای امسال حاضر شود ۳۵ میلیون یورو به بارسا بپردازد.

رخ دادن چنین اتفاقی با توجه به محدودیت‌های مالی باشگاه اینتر بسیار بعید به نظر می‌رسد به خصوص که نراتزوری تا روز سی‌ام ژوئن سال جاری باید تراز مالی‌اش را به سطح تعیین شده در قانون بازی جوانمردانه مالی یوفا برساند.

رافینیا اما امیدوار است اینتر او را از بارسلونا بخرد. او به سایت گلوبه‌اسپورته برزیل گفت: می‌دانم که من تصمیم گیرنده نیستم اما اگر نظر خودم را بپرسید می‌گویم که اینجا در اینتر احساس بسیار خوبی دارم. بارسلونا خانه من است و من همیشه نسبت به این تیم احساس خاصی خواهم داشت اما اینجا در اینتر هم من دارم جوی فوق‌العاده را تجربه می‌کنم و هم‌تیمی‌های فوق‌العاده‌ای دارم. زندگی‌ام در میلان هم رضایتبخش است.

رافینیا ادامه داد: من تنها چند ماه است که به اینتر آمده‌ام اما جو اینجا طوری است که انگار سال‌ها در اینجا حضور داشته‌ام. به محض اینکه آمدم احساس خوبی داشتم و خیلی سریع با اعضای باشگاه ارتباط برقرار کردم. از خیلی‌ها به خصوص مائورو ایکاردی باید تشکر کنم. او را از زمانی که ۱۶ ساله بودم می‌شناسم. او بود که مفهوم بازی کردن در اینتر را برایم روشن و هماهنگ شدن با این تیم را برایم آسان‌تر کرد. از باشگاه اینتر متشکرم چون این تیم بود که لذت بازی کردن و داشتن احساس یک فوتبالیست واقعی را به من داد. اینتر از همان ابتدا به من اعتماد نشان داد و به همین دلیل واقعاً امیدوارم که بتوانم در این تیم بمانم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج