adexo3
۷۱۴۶۰۲
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

دیسلایک؛ چیدمان حیرت انگیز استیلی در تیم امید

انتخاب حمید استیلی به‌عنوان مدیر فنی تیم امید ایران از روز اول بحث برانگیز بود.

آی اسپورت: انتخاب حمید استیلی به‌عنوان مدیر فنی تیم امید ایران از روز اول بحث برانگیز بود. استیلی سابقه درخشانی در مربیگری نداشت اما به یکباره صاحب عنوان مدیر فنی در تیم امید ایران شد، تیمی که برای موفقیتش آرزوهایی با طول ۴ دهه در دل داریم. زلاتکو کرانچار اما به رغم ناموفق بودنش در سپاهان انتخاب نگران کننده‌ای برای تیم امید نبود، اگرچه از زاویه‌ای بتوان این انتخاب را نقد کرد.

عجیب‌تر اما انتخاب دستیاران کرانچار است. در روزهای اخیر چیدمان استیلی برای تیم امید ادامه دارد و خبرهایی درباره انتخاب دستیاران کرانچار شنیده‌ایم، خبرهایی که نشان می‌دهد از همین حالا دخالت‌ها در کار کرانچار شروع شده است. حرف از انتخاب رضا شاهرودی و احمدرضا عابدزاده به‌عنوان دستیاران کرانچار مطرح است، مربیانی که هرگز مربیگری حرفه‌ای را در دوره‌ای طولانی تجربه نکرده‌اند و چندان برای این کار آماده به نظر نمی‌رسند.

رفتار فدراسیون فوتبال در این باره عجیب است. انگار فدراسیون تیم امید را مثل یک پروژه تحویل حمید استیلی داده. از سوی دیگر اما شائبه‌هایی وجود دارد. چه بسا فدراسیون هم مشتاق است تا با دور هم جمع کردن چهره‌های محبوب به مشروعیت خود کمک کند، بخصوص در روزهایی که چهره‌های پرطرفداری مثل علی کریمی انتقادات تندی را علیه فدراسیون فوتبال مطرح کرده‌اند.

رضا شاهرودی و احمدرضا عابدزاده از چهره‌های ماندگار در فوتبال ایران هستند، بخصوص عابدزاده که نامی فراموش نشدنی در فوتبال ایران دارد و همه به پاس آن درخشش‌های ماندگار دوستش داریم اما آیا عابدزاده و شاهرودی بهترین انتخاب‌ها به‌عنوان مربیان تیم امید هستند؟ آیا زلاتکو کرانچار با شناخت و آگاهی دستیارانش را انتخاب کرده یا حمید استیلی ترکیبی از دوستان را می‌خواهد در تیم امید جمع کند؟

از استیلی بعید است که خود را وارد این بازی‌ها کند. درباره انتخابش به‌عنوان مدیر فنی تیم امید آن همه بحث مطرح شد و حالا استیلی با انتخاب‌هایش نشان می‌دهد که انتقادات علیه او بیراه نبوده. از چهره‌هایی مثل استیلی توقع می‌رود انتخاب‌های آگاهانه و فنی و دقیق داشته باشند، نه اینکه مجموعه‌ای برای دوستان بسازند.

تیم امید با این روش‌ها به آرزوی دیرینه‌اش نمی‌رسد، با این انتخاب‌ها تیمی متشکل از دوستان خواهد بود که برنامه‌ای برای موفقیت ندارد اما استیلی انگار توجهی به اهمیت تیم امید ندارد و انتخاب سایر پست‌ها در تیم امید را مثل انتخاب خودش به‌عنوان مدیر فنی آسان گرفته و سهل انگارانه به همه مسائل نگاه می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو چرا میسوزید.اب بیارم برات تا حسادتت کم شه.از اینها بهتر فقط دوستان خودت هستند که میخای تو تیم امید جای دهید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مقاله نویس درست میگه آخه شاهرودی و عابدزاده کجا مربیگری کردند؟ این کار حق مربیان جوان و خوش آتیه را تضییع کرده است.

      • بدون نام

        فاتحه تیم امید را باید خواند

    • بدون نام

      شاهرودی و عابدزاده خوب هستن در کنار کرانچار

    • بدون نام

      الفاتحه مع صلوات

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج