اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۱۵۱۶۶
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

بوحمدان: با عبور از استقلال صعود می‌کنیم

بازیکن ذوب آهن معتقد است تیمش می تواند با ارائه یک بازی هوشمندانه مقابل استقلال در تهران به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

ورزش سه: حمید بوحمدان مدافع هافبک ذوب آهن در مورد برتری تیمش مقابل استقلال به خبرنگار ما گفت: از بازی خوب استقلالی ها در شروع بازی واقعا سورپرایز شدیم. آنها بازی را خیلی خوب آغاز کردند و فشار زیادی روی دروازه ما آوردند. خدا را شکر می کنم که در موج اولیه استقلال گلی دریافت نکردیم و توانستیم با گذشت زمان نبض بازی را در اختیار بگیریم.

او ادامه داد: بنای اولیه ما در این بازی گل نخوردن بود و امیرخان خیلی زود با تعویض خود تغییر سیستم دادند و حملات استقلال را خنثی کردیم. آنها با ۵ هافبک در میانه زمین متراکم می شدند و فشار زیادی به خط دفاع ما وارد می کردند. من در اوایل بازی با سرور جپاروف روبرو بودم و قویت هم به دفاع چپ رفتم، مقابل وریا بازی کردم. انصافاً فشار زیادی را تحمل کردیم به خصوص اینکه اکثر حملات آنها از جناح راست شان بود.

بوحمدان با اشاره به تذکرات قلعه نوعی بین دو نیمه و برد استقلال در قلعه تایم تصریح کرد: امیرخان خیلی تاکید داشتند که از جلو پرس کنیم و در موقعیت مناسب به دروازه استقلال نزدیک شویم. شما دیدید بازی بسیار پر برخورد بود و متاسفانه آقای شجاعیان هم به همین دلیل مصدوم شد. البته مصدومیت داریوش به خاطر فشار بازی بود و نه برخورد با بازیکن ما. امیرخان همیشه تاکید دارند که تا لحظه آخر فوتبال بازی کنیم و برای همین در اکثر بازی موفق شده ایم در ثانیه های پایانی نتیجه بازی را تغییر دهیم.

مدافع ذوب آهن در مورد حضور ثابتش در ترکیب این تیم گفت: خدا را شکر در همه بازی های تیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور ۹۰ دقیقه ای داشته ام. ولی ما بازیکنان تاثیرگذرار زیادی داریم. مثل رشید مظاهری که این فصل کمک زیادی به ما کرده و با درخشش خود یکی از عوامل برد استقلال بود. امدیوارم او در جام جهانی به میدان برود چون واقعاً شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی است.

بوحمدان در مورد بازی برگشت مقابل استقلال نیز گفت: خوب می دانیم چه بازی سختی در پیش داریم. ما چند بازیکن خوب مان را نیز در اختیار نخواهیم داشت. ولی شک نکنید می توانیم با ارائه یک بازی هوشمندانه از استقلال عبور کنیم. ما انگیزه زیادی داریم و کادر فنی مان با شناخت کامل از حریف تیم را به میدان خواهد فرستاد. مطمئن باشید ذوب آهن برای کسب تساوی یا بازی دفاعی به میدان نخواهد رفت و با پتانسیلی که در تیم ما وجود دارد می توانیم صعودمان را در تهران جشن بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی بیجا کردی. سوراخین ایشالا

    • بدون نام

      بروگمشوبااین صورتت انگل

    • بدون نام

      تا حالا پنبه دانه خوردی؟

    • یاران

      هوادار تیمی نیستم نظر شخصی است که استقلال تهران در آزادی پیروزمیشه جشن صعود استقلال میگیره،،

    • مهدی

      بازیکن کثافت.خدا جای حق نشسته.
      مطمئنی باش بد مصدوم میشی چون فقط به فکر فوتبال کثیفی.

    • آبی آسمونی

      غلط اضافی ممنوع.

    • بدون نام

      خفه شو مردک وقتی تیم عوضیت با اون مربی قلعه مرغیت با خطا به اینجا رسیدید منتظر انتقام سخت اس اس باشید که مثل تانک (T 72 ) از رویتان رد شود

    • حامد

      زر اضافی نزن بایه پنالتی باداورده بردین تو آزادی سوراخ نشین من اسم مو عوض میکنم مطمئن باشین سه چهارتا کاسه تونه شانس آهن

    • فرشاد

      جوجه ماشینی......همه جا آبی

    • بدون نام

      سلام تو ازادی میرنیمش به امید خدا

    • بدون نام

      دمتون گرم اس اس ها . ازادی و جهنم میکنیم. خدا با ماست اقای قلعه نویی شانس تا کی یارته؟

    • محسن

      این عوضی امید رو مسدوم کرد وحشی بیابونی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج