۷۱۵۶۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کاوه رضایی در دسترس نیست

مدیران شارلروا نیز احتمال حضور کاوه در جام جهانی را مد نظر قرار داده‌اند تا با مبلغ بیشتری او را بفروشند.

ایران ورزشی: مدیران شارلروا نیز احتمال حضور کاوه در جام جهانی را مد نظر قرار داده‌اند تا با مبلغ بیشتری او را بفروشند. اندرلخت، بروژ و استانداردلیژ ۳ باشگاه قدرتمند فوتبال بلژیک هستند که از حالا برای جذب رضایی اقدام کرده‌اند اما فعلا پاسخ روشنی از مدیران شارلروا دریافت نکرده‌اند. کاوه یک فصل دیگر با شارلروا قرارداد دارد و این یعنی تابستان بهترین زمان فروش او است تا باشگاه به سودی قابل توجه برسد. البته مساله مهم در انتقال او، رضایت باشگاه شارلروا است و مبلغی که تیم جدید باید به حساب آنها واریز کند. مبلغی چند میلیون دلاری که می‌تواند شارلروا را برای فروش کاوه ترغیب کند.

هشتمین بازی شارلروا در پلی آف صعود به لیگ قهرمانان و لیگ اروپا با پنجمین شکست این تیم همراه شد. این بار مقابل کلوب بروژ و با نتیجه ۳ بر یک. البته تلخی این شکست برای کاوه رضایی کمتر از سایر بازیکنان شارلروا بود. او در دقیقه ۱۸، نخستین گل بازی را از روی نقطه پنالتی و به سود شارلروا به ثمر رساند. این شانزدهمین گل کاوه در این فصل بود تا او همچنان در تعقیب چوالیر فرانسوی (۲۱ گل ) و ایساک دالین سوئدی (۱۹ گل ) باشد.

کلوب بروژ البته گل کاوه را با ۳ گل جواب داد. ابتدا وورمر هلندی در دقیقه ۶۴، واناکن در دقیقه ۷۱ و ووسن در دقیقه ۷۳ زننده گل‌های بروژ بودند تا این تیم با اقتدار در صدر جدول قرار بگیرد. شارلروا نتوانست مقابل ۹ دقیقه توفانی بروژ مقاومت کند تا همچنان ۳۳ امتیازی بماند و در رده پنجم جدول شش تیمی قرار بگیرد. شارلروا با کسب ۳۳ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به گنت و بالاتر از گنک امیدوار است مجوز صعود به پلی آف لیگ اروپا را به دست بیاورد و فصل بعد در سطح بالاتری به میدان برود.

بازی با بروژ سومین بازی متوالی بود که کاوه موفق به گشودن دروازه حریف شد. او ابتدا مقابل اندرلخت گل زد، سپس دروازه گنت را باز کرد تا شارلروا یک برد ارزشمند را کسب کند. این هفته هم نوبت به بروژ رسید تا اسیر مهاجم ۲۵ ساله تیم ملی ایران شود. کاوه که قبل از این ۳ هفته، کمی از گلزنی فاصله گرفته بود حالا دوباره اوج گرفته و این می‌تواند بهترین خبر برای کارلوس کی‌روش و همچنین مالک ایرانی باشگاه شارلروا باشد.

بازگشت کاوه به روزهای اوج کارلوس کی‌روش را امیدوار کرده تا او را همراه خود به جام جهانی ببرد. مهاجمی که سبک بازی‌اش با سبک بازی تیم ملی در جام جهانی همخوانی خواهد داشت.

رضایی مهاجم جنگنده‌ای است که این فصل بیشتر از تمام بازیکنان شارلروا دویده و حریفان را پرس کرده. کی‌روش همین خصیصه کاوه را مد نظر قرار داده و برایش برنامه ریخته. برای همین احتمال حضور رضایی در جام جهانی فراوان است، حتی اگر خودش مدعی شود هنوز چیزی مشخص نیست.

مدیران شارلروا نیز احتمال بالای حضور کاوه در جام جهانی را مد نظر قرار داده‌اند تا با مبلغ بیشتری او را بفروشند. اندرلخت، بروژ و استانداردلیژ ۳ باشگاه قدرتمند فوتبال بلژیک هستند که از حالا برای جذب رضایی اقدام کرده‌اند اما فعلا پاسخ روشنی از مدیران شارلروا دریافت نکرده‌اند. کاوه که در شارلروا به پادشاه مشهور است یک فصل دیگر با شارلروا قرارداد دارد و این یعنی تابستان بهترین زمان فروش او است تا باشگاه به سودی قابل توجه برسد.

شارلروا که در بلژیک باشگاه متمولی نیست از سالها قبل نگاه ویژه‌ای به خرید بازیکنان نه چندان مطرح، پرورش آنها و سپس فروش‌شان به تیم‌های بزرگ داشت. این باشگاه از همین راه هزینه‌های خود را تامین می‌کند و حالا چه کسی بهتر از کاوه رضایی که در این تیم درخشیده و می‌تواند سود میلیون دلاری به این باشگاه تزریق کند.

بنابراین بعید است مدیران شارلروا در تابستان نسبت به انتقال کاوه به تیمی متمول، چه در بلژیک و چه خارج از آن بی‌تفاوت باشند. مهاجم تیم ملی ایران البته از باشگاه‌هایی در بوندس لیگا و حتی لیگ هلند پیشنهاد بازی دریافت کرده اما مساله مهم در انتقال او، رضایت باشگاه شارلروا است و مبلغی که تیم جدید باید به حساب آنها واریز کند. مبلغی چند میلیون دلاری که می‌تواند شارلروا را برای فروش کاوه ترغیب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج