اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۱۶۳۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سفیر قطر با رئیس فدراسیون فوتبال دیدار کرد

سفیر قطر با حضور در فدراسیون فوتبال، نشستی را با مهدی تاج برگزار کرد.

خبرگزاری مهر: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی بن حمد بن علی السلیطی، امروز با حضور در فدراسیون فوتبال، با مهدی تاج نشستی را برگزار کرد.

سفیر قطر در این دیدار خطاب به رییس فدراسیون فوتبال گفت: من بسیار خوشحالم که در کشور ایران هستم. حضور مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ را تبریک می گویم. امیدوارم همانطورکه در مرحله مقدماتی خوش درخشیدید، در روسیه هم نمایش خوبی داشته باشید. نگاه فوتبال آسیا به ایران یک تیم مقتدر است و همه امیدوارند تیم ملی ایران از گروه خود در جام جهانی هم صعود کند.

وی افزود:ما روابط بسیار خوبی با جمهوری اسلامی ایران داریم. خوشحالم این رابطه خوب در بحث فوتبال هم وجود دارد و به طور حتم این روابط در آینده تقویت خواهد شد.
رییس فدراسیون فوتبال هم، در این دیدار عنوان کرد:برگزاری جام جهانی فوتبال در قطر، فرصت بسیار مناسبی برای فوتبال آسیا است که ظرفیت های خود را در سطح جهانی به نمایش بگذارد. در این میان، همجواری این کشور با کیش، ظرفیت ایده آلی در جهت برگزاری کمپ ها، تمرینات و حتی مسابقات در این جزیره زیبا فراهم می کند.

وی افزود:کیش دارای هتل های بسیار زیبا و مجلل است و جدا از این سه زمین، سالن های متعدد و سایر زیر ساخت های معتبر در این باره را داراست. لذا آمادگی مطلوبی پیرامون این طرح وجود دارد. براین اساس، مذاکرات اولیه هم در این باره با فدراسیون فوتبال قطر و مسولان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ انجام شده و در روزهای آینده، نشست هایی در این باره برگزار خواهد شد.

مهدی تاج تصریح کرد:همگان بر این باورند که گروه ایران در جام جهانی بسیار دشوار است. لذا همه تلاش تیم ملی ما در جهت ارائه بازی آبرومندانه خواهد بود و در این مسیر می بایست توقعات کاذب را کاهش داد. بی شک، آوردگاه جام جهانی میدانی مناسب برای تقویت های ظرفیت های فوتبال ما در همه سطوح برای رویدادهای آتی خواهد بود.

سفیر قطر در جمهوری اسلامی ایران، ضمن تمجید از طرح پیشنهادی فدراسیون فوتبال ایران، ابراز امیدواری کرد که قطر در فرآیند میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ از امکانات جزیره کیش استفاده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج