adexo3
۷۱۷۰۰۰
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

بازیکنی به تیم‌ملی دعوت نشد ۳۵ نفر آماده دعوتند

پس از معرفی لیست ۳۵ نفره کارلوس کی روش، تصور شد بازیکنان مورد نظر راهی اردوی نهایی تیم ملی خواهند شد اما این لیست تضمینی برای حضور تمام این بازیکنان در اردوی نهایی وجود ندارد.

ورزش سه: کارلوس کی روش در آخرین روزهای اعلام نام لیست ۳۵ نفره تیم ملی به فیفا این کار را به انجام رساند و ۳۵ بازیکن را به عنوان نفرات نهایی خود معرفی کرد. بازیکنانی که در روزهای پیش رو تعدادشان کمتر خواهد شد تا ۲۴ بازیکن نهایی حاضر در جام جهانی مشخص شود.

اما پس از رونمایی از لیست ۳۵ نفره سرمربی تیم ملی، تصور عموم بر این بود که این نفرات راهی اردوی پایانی تیم ملی خواهند شد و در آخرین مرحله غربال می شوند و می توانند خود را به روسیه برسانند. اما با دقت در عنوان لیست اعلام شده و البته مطلع نبودن تعدادی از بازیکنان نامبرده از دعوت، می توان دریافت این بازیکنان لزوما راهی اردوی پیش روی تیم ملی نخواهند شد.

در حالی از شب گذشته علامت سوال هایی بابت حضور نفراتی همچون مهرداد بیت آشور و سروش رفیعی و ... به وجود آمده است باید گفت هرچند کی روش لیست ۳۵ نفره خود را با حضور این تعداد بازیکن بسته است اما لزوما متعهد نیست همه آنها را به اردوی تدارکاتی نهایی ببرد و آن جا غربال کند. ممکن است غربال اولیه کی روش پیش از اردوی پایانی تیم ملی صورت بگیرد و تعدادی از بازیکنان خط خورده نام خود را پیش از رسیدن به مرحله نهایی آماده سازی ببینند.

با این حساب حضور نام هایی همچون بیت آشور نیز می تواند دلیلی به همراه داشته باشد و آن هم اینکه این بازیکن یا نفرات مشابه وی، ممکن است قبل از آغاز اردوی بعدی نامی از آنها در میان نباشد. در حقیقت این روزها کی روش ۳۵ بازیکن را در حالت استندبای نگه داشته تا لیست اصلی خود را از میان آنها انتخاب کند و بدین ترتیب تیم ملی در مراحل پایانی آماده سازی، از میان همین بازیکنان تشکیل خواهد شد و نه لزوما همه آنها.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج