adexo3
۷۱۷۵۵۶
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

بیک‌زاده: برخی از بازیکنان استقلال کم‌کاری کردند

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال تهران مدعی شد که در زمان مربیگری امیر قلعه‌نویی برخی از بازیکنان در این تیم کم‌کاری کردند.

خبرگزاری تسنیم: امیر قلعه‌نویی، سرمربی پیشین استقلال امروز (سه‌شنبه) در مصاحبه‌ای از کمیته اخلاق درخواست کرد که به حرف‌های گذشته هاشم بیک‌زاده و کریم بوستانی در مورد شائبه کم‌کاری برخی از بازیکنان استقلال (زمانی که در این تیم مربیگری می‌کرد) رسیدگی کند. این در حالی است که بوستانی هم امروز در مصاحبه با تسنیم تأکید کرد که برخی از بازیکنان استقلال به قلعه‌نویی خیانت کردند.

هاشم بیک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به اظهارات اخیر قلعه‌نویی گفت: فکر می‌کنم باید در یک زمان مناسب در این خصوص صحبت کرد. ما در آن فصل تا هفته بیستم یا بیست‌ودوم در صدر جدول بودیم، ولی به یک‌باره همه چیز عوض شد و ما در پایان قهرمانی را از دست دادیم. حتی شانس کسب سهمیه آسیا داشتیم، ولی اتفاقاتی رخ داد که باید مفصل در موردش صحبت کنیم.

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال تهران همچنین تصریح کرد: متأسفانه برخی از بازیکنان استقلال کم‌کاری کردند. آن تیم حتی می‌توانست در آسیا هم قهرمان شود. من این را حس کردم که واقعاً برخی با نهایت توان خود بازی نمی‌کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای بر پدرتان لعنت ک دارین قبل بازی ب این مهمی برای استقلال حاشیه سازی میکنید بی شرفا

    • بدون نام

      تا الان کدوم گوری بودی دستمال قلعه نویی خیانتکار به استقلال چون با این کار میخوابید روحیه بازیکنهای استقلال رو پایین بیارید واقعا قلعه نویی به هر روشی میخواد بازی رو ببره بازی رفت دستور مصدوم جردن بازیکنهای کلیدی استقلال رو داد الان هم با تفالهاش روحیه استقلال رو خراب میکنه

    • بدون نام

      خیانت و نامردی جزئی از مکتب کیسه میباشد همه مربیان کیسه از مرحوم ناصر حجازی و مرحوم پور حیدری تا مظلومی و مرفاوی و قلعه نویی همه از این موضوع نالیده اند

    • حسام

      اتفاقا خود اقای قلعه نوعی نماد و سمبل خیانت هستن اول به مرحوم حجازی و بعدم به استقلال همیشه و همه جا این ادم هروقت سرمربی استقلال نبوده علیه این تیم مصاحبه و جوسازی کرده هروقتم سرمربی بوده با بازیکنهای با تعصب و استقلالی مشکل داشته و خواسته خرابشون کنه....قلعه نوعی تو خودت سمبل خیانتی و بازیکنایی که همیشه دنبالت بودن مثل همین بیگ زاده که در حد استقلال نبوده هیچوقت

    • مهرداد س

      عجب مسلکی دارن کیسه کشا خخخخخخخخ همیشه بوی خیانت و کم کاری میاد از چاه حموم

    • بدون نام

      این صحبتا الان موضوعیتی نداره

    • بدون نام

      لطفا به شدت برخورد شود حتی با خود قلعه نوعی

    • بدون نام

      کاری به قلعه نوعی و امثال او و علی الخصوص رنگ خاصی ندارم.خدا از زن و بچه اش نگذرد کسی بخواد به تیم باشگاهش خیانت کند و با توجه به خصومت شخصی که با کسی پیدا میکند بخواد عقده آن را سر هوادار خالی کند.چون خصومتها را میشه به دوستی تبدیل کرد ولی شکستها و نتایج بد را نمیتوان برگرداند.خدا کنم تو زندگی شخصی احساساتش جریحه دار بشه تا بفهمه که چی میگم. باشگاه و میدان بازی جای پهلوانان جوانمرد هست نه انتقام شخصی و بازی با احساسات میلیونها هوادار نیست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج