اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۲۰۳۶۱
۸۱ نظر
۵۰۰۰
۸۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کی‌روش: خودم هم به لیست انتقاد دارم!

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان قبل از ترک کشورمان به قصد ترکیه گفت: شبانه به اردوی تیم ملی آمدند، اما تا من هستم دیگر تیم ملی پلی برای انتقال بازیکنان از استقلال به پرسپولیس نخواهد شد.

بخش هایی از گفت و گوی کی روش با خبرگزاری فارس:

مهم‌ترین صحبت های سرمربی تیم ملی:

*خود من هم حتی نسبت به اعلام این لیست انتقاد دارم اما کاری نمی‌شود کرد زیرا طبق قوانین و بنا بر مسائل لجستیکی و به لحاظ تعداد بازیکنانی که ما باید معرفی کنیم فقط ۲۳ بازیکن می‌توانند در تیم ملی حضور داشته باشند.

*سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال ۸۷۳ دقیقه گل نخورد، خب وقتی چنین رکوردی زده بود و کلین‌شیت‌های خودش را حفظ کرد، به یک‌باره با تصمیم سرمربی استقلال دیگر برای این تیم بازی نکرد که خود من هم شوکه شدم.

* من به ووریا تأکید کردم که در تیم ملی به یک دفاع راست محکم نیاز دارم اما وقتی در تیم استقلال و با تصمیم وینفرد شفر او از پست دفاع راست به هافبک راست تبدیل می‌شود این دیگر به سرمربی این تیم برمی‌گردد. نمی‌دانم چگونه شفر از عدم دعوت ووریا غفوری به تیم ملی سورپرایز شده است. وقتی در تیم خودش اعتقادی ندارد که در دفاع راست از ووریا استفاده کند و پست او را تغییر می‌دهد چگونه سورپرایز می‌شود؟!

در مورد شرایط ووریا غفوری نیز باید به تصمیم شفر نیز احترام بگذاریم ولی باز هم تأکید می‌کنم که من در جام جهانی نیاز به یک دفاع محکم داشتم و توقعم از این بازیکن این بود که در پست دفاع برای باشگاهش بازی می‌کرد. من همیشه سبک بازی ووریا را تحسین کردم و در ۴ سال گذشته همواره او به تیم ملی دعوت شده و این کارلوس کی‌روش بوده است که ووریا را به تیم ملی دعوت کرده است.

* با تمام احترام قلبی که برای سید جلال حسینی قائل هستم مخصوصاً خودم ولی همین احترام را باید برای نسل آینده فوتبال ایران نیز داشته باشیم. آنهایی که در آن رشد می‌کنند باید چنین احترامی را برایشان قائل باشیم. ما نمی‌توانیم یک تیم ملی داشته باشیم که فقط در حالت رکود باشد بلکه باید رو به جلو حرکت کنیم. یکبار دیگر تاکید می‌کنم که سید جلال حسینی در لیست انتظارمان خواهد ماند و هر لحظه که احتیاج باشد او به تیم ملی ملحق خواهد شد. سید جلال حسینی از جمله بازیکنانی بود که با الگوی اخلاقی و فنی که همیشه از خودش نشان داد باعث شد که من عاشق بازیکنان ایرانی شوم و یکی از دلایلی که باعث شد من ۷ سال در ایران بمانم همین سید جلال حسینی بود. باز هم بر می‌گردیم به مطلب اولمان، بعضی‌ها در این زمینه موافقند و بعضی‌ها مخالف.

*ما در تیم ملی افرادی را نمی‌خواهیم که وقتی در اردو حاضر می‌شوند و یا کسانی که خارج از کشور در حال بازگشت به سمت ایران هستند افرادی باشند که ۱۰ تا ۱۲ چمدان لباس با خودشان به کشور بیاورند.

*ما در تیم ملی شخص یا افرادی را نمی‌خواهیم که از طریق دوستشان که قصد داشت کمک مالی به تیم ملی داشته باشد بیایند در هتل تیم ملی و ساعت یک و نیم بامداد دو بازیکنی که قرار بود به استقلال بروند را جلویشان را بگیرند و به دنبال این باشند که تفاهم ایجاد شود تا این دو بازیکن به جای باشگاه استقلال به جای دیگری بروند.

*پشت سر من ساعت ۱:۳۰ بامداد بازیکن من را بیدار کردند تا به پرسپولیس بیاورند. دیگر من در تیم ملی نمی‌خواهم که ساعت ۱:۳۰ بامداد اشخاصی دوستانشان را به اردوی تیم ملی بیاورند. آن اتفاق که یک اتفاق شعبده‌گونه بود، جایی که بدون اطلاع من به اتاق بازیکنانم رفتند و با آنها قرارداد امضا کردند. من اینگونه ایجنت‌ها که به اصطلاح به آنها دلال گفته می‌شود را در تیم ملی بخواهند فعالیت کنند را قبول نخواهم کرد و نخواهم پذیرفت. تا زمانی که من در تیم ملی هستم، تیم ملی یک وسیله یا یک پُلی برای جابجایی بازیکنان از استقلال به پرسپولیس نخواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      دسخوش کیروش........

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا. حرفاش همه منطقین. مخصوصا اینکه میخواد بازیکنای منضبط و قانونمدار و مسیولیت پذیر تو تیم باشن نه بازیکنی که ۱۰ تا چمدون لباس با خودش میاره

    • کاردوک

      با حرفاش کامل ثابت کرد با پرسپولیس لجه موزامبیکی

      پاسخ ها

      • Pariya

        با برانکو لجه داره با آینده فوتبال ایران بازی میکنه

    • تاج کبیر

      حالا معلوم شد داستان هدایتی و پولهایی که میگفت چی بوده?وحید امیری دستای کثیف هدایتی و لنگیا باید قطع بشه

    • علی

      یکیش وحید امیری هست که به خاطر پول رفت پرسپولیس.....ولی در کل طرفدارهای استقلال و پرسپولیس بدونن که بازیکنا فقط بخاط پول زیاد به یه تیم میرن نه تعصب رنگی......بدبخت هوادار.....

    • بدون نام

      دیگه مطمئن شدم که ایشون مشکل روحی و روانی داره بنده خدا

      پاسخ ها

      • س

        ضر نزن باو...مراقب باش به کی داری فوحش میدی

    • نودهی

      دلال موزامبیکی عین خاله زنکها توجیه میکنه وریا و سیدجلال بهترینهای ایرانند در بهترین تیمهای ایرانی که در آسیا می درخشند ولی از بابت انتقال انها به جاهای دیگر چیزی به ایشون نمی ماسه کارنامه ایشون هم عین جام جهانی قبلی یا بدتر خواهد بود پس زنده باد دلالی زنده باد بی صاحابی فدراسیونی که جرات حرف زدن نداره زنده باد ایران و ایرانی که نباید به جناب دلال اعتراض کنند

    • ناشناش

      بی خود تهمت نزن دلال به باشگاه پرسپولیس.

    • حسین علی قاراخانی ده سرخی

      ‏انصاری فرد:
      ‏پست باشگاه: مهاجم
      ‏پست تیم‌ملی: هافبک راست

      ‏طارمی:
      ‏پست باشگاه: مهاجم
      ‏پست تیم‌ملی: هافبک چپ

      ‏قلی‌زاده:
      ‏پست باشگاه: وینگر راست
      ‏پست تیم ملی: دفاع چپ

      ‏حاج‌صفی:
      ‏پست باشگاه: دفاع و هافبک چپ
      ‏پست تیم‌ملی: هافبک دفاعی

      ‏فقط وریا تغییر پست داشته ظاهرا...

      پاسخ ها

      • مهدی مختاری خواه(دزفول)بختیاری(قلعه طوق)

        دمت گرم

      • بدون نام

        فقط بهانه.

      • بدون نام

        نظر خوبی بود و باید به آن اضافه کرد که اشکان دژاگه که یک ساله بازی نکرده دعوت شده ولی حسین حسینی چندتا بازی نمیکت نشین شده دعوت نشده یا امیر عابدزاده 7تا بازی کرده تو تیمش دعوت شده ولی ... قشنگ معلومه که لیست نپتیم ملی رو شایستگی نیست و مسائل دیگه ای مطرحه

      • کوروش. شیری.

        دمت گرم.بابا این خودش پولپرسته

    • بدون نام

      مثل حسن که به فیلترینگ انتقاد داشت☺

      پاسخ ها

      • عاشق پرسپولیس

        دقیقا

    • بدون نام

      تو چبکاره ای ک دوس داره وبنگر بزاره یا دفاع!بدبخت بی عقل دفاع راست باید بره و بیاد ک وریا این خصوصیت رو داره

    • حامد از تالش

      ‏انصاری فرد:
      ‏پست باشگاه: مهاجم
      ‏پست تیم‌ملی: هافبک راست

      ‏طارمی:
      ‏پست باشگاه: مهاجم
      ‏پست تیم‌ملی: هافبک چپ

      ‏قلی‌زاده:
      ‏پست باشگاه: وینگر راست
      ‏پست تیم ملی: دفاع چپ

      ‏حاج‌صفی:
      ‏پست باشگاه: دفاع و هافبک چپ
      ‏پست تیم‌ملی: هافبک دفاعی

      ‏فقط وریا تغییر پست داشته

    • یلدا

      برو بابا درگیر....از سر لج و لج بازی با این و اون بازیکن دعوت میکنی...متاسفم برات...فقط آقای دلال این دفعه مثل دفعه قبل نیستاااا...پرتغال و اسپانیا و مراکش اصلا شوخی بردار نیستن..

    • سعید پرسمولیسی

      والله من که چیزی نفهمیدم از این جریان دلال بازی

    • بدون نام

      اینم از روحانی یاد گرفته...خخخ #مردم_مخالف_فیلترینگ

    • حامد از تالش

      ‏امیر عابدزاده 4 سال 38 بازی کرده
      اشکان دژاگه ی فصل فقط بازی ملی کرده
      اما حسینی بخاطر 4 بازی نیمکت نشینی از لیست تیم ملی خط میخوره.

    • ناصر

      واقعا خجالت داره . حالا معلوم میشه پرسپولیس چطوری قهرمان شده . خیلی کثیف قهرمان شد

    • نادر

      حرفات مفت ه. حنات دیگه رنگ نداره

    • حامد از تالش

      من هر چی دارم فکر میکنم میبینم که کی روش اینقدرا هم موخش تاب نداره که بیاد این کارا رو بکنه چون اینا از لحاظ فنی عالی هستن.. این سه چهار تا بازیکن بخاطر یه مساعل دیگه خط خوردن میشه گفت مساعل سیاسی یا مذهبی.
      شاییدد

    • ایرانبان

      عجیبه که روزای آخرشه داره همه پرسپولیس و علیه خودش میکنه واقعا متأسفم برات که تو توجیه دعوت نکردن از بهترین تیم سه سال اخیر ایران این بهونه ها رو میاری تیم قهرمان ایران تنها دو نماینده داره ..... و این توجیهات چیزی و درست نمیکنه آقای کیروش زمین و زمان و بهم دوختن برای اینکه بگی کار من درسته وقتی آقای گل لیگ دعوت نمیشه تکلیف معلومه

    • بدون نام

      درود به شرافت این بزرگ مرد

    • داوودی جم از دزفول

      قشنگ داره شفر رو سیبل میکنه..... عاقا اصلا قبول... شفر وریا رو از دفاع برد هافبک ولی رامین دقیقا کجای زمین بازی بود؟ باید بگم هیچ جا... رامین از رو سکو ها نظاره گر بازی های تیمش بود....سید حسین حسینی اگه نیمکت نشین شد به خاطر احساسی بودن و ایجاد حاشیه ای بود که برا خودش و تیم درست کرد و یه مساله ی درون تیمی بود ولی ارتباطی به تیم ملی نداشت این قضییه... تو داری با سیاسی بازی انتقادات از خودتو می بری به سمت شفر در حالیکه انتقادات اساسی به خودت وارده؛ به خاطر دعوت خانزاده، دژاگه همیشه مصدوم، امیر عابدزاده بی نام و نشان و بی تجربه و.........

    • بدون نام

      منظورش كدوم بازيكنه كه از استقلال به پرسپوليس رفته؟

    • بدون نام

      دمت گرم کیروش واقعا تمام حرفات را باید طلا گرفت اگه فقط چند شخص کار دان مثل کیروش که به دلالها وحضرات باج نده داشته باشیم دیگه دقدقه سوعود را هگز حس نخواهیم کرد وهر بازیکنی که لیاقت پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی را داشته باشه به حق به ان خواهد رسید بازم دمت گرم ایول به قاطعیت و رو راستی شما من استقلالیم و قبل از این مصاحبه مثل خیلیا نارحت بودم از اینکه وریا وحسینی هط خورده بودن ولی الان مطمعنم بی غرض بوده وکیروش دم دلالها را قیچی کرده مرسی کیروش وانشالله از گروه خودت با افتخار بالا خواهی امد یا حق

      پاسخ ها

      • نادر

        دوست استقلالی من
        هدف کیروش همین بود. با این مصاحبه افکار منو شما رو ببره به سمت جنگهای رنگی مون. ولی دقت نکردی کیروش سیاست مدارانه آتیش به تیم مون انداخته.اینکه حذف وریا و حسینی رو میندازه گردن شفر نهایت رذالت کیروشه. شفری که که تو این مدت نهایت همکاری رو با کیروش کرده. اگر دلایل خط خوردن اونا این خزعبلاتی ه که کیروش سر هم کرده دلیل خط نخوردن رضاییان و عابدزاده و دژاگه چیه؟ اینا با همون منطق حذف حسینی و وریا نباید خط میخوردن؟

    • بدون نام

      در مورد سیّدجلال منطقی نیست، باتوجّه به آمادگی بالا و کیفیّت لازم نسبت به سایرین، نباید از آخرین جام جهانی که در عمر ورزشی خود می توانست حاضر باشد، محروم شود و تیم از یک مدافع شش دانگ و باتجربه در برابر حریفان قدر خود بی بهره بماند.جام جهانی میدان رقابت بهترین هاست نه تربیت نسل آینده ی فوتبال...!؟
      ****** آقای کی روش لطفاً تجدیدنظر.******

    • بدون نام

      بعضی حرفاش خیلی حرفه ای و منطقی هست و نشون میده داره سعی میکنه فساد رو از تیم ملی دور نگه داره. ولی نمیدونه که فساد با فوتبال عجین شده و همین فاسدها نمیذارن ایشون به کارش ادامه بده و ما باز به فهفرای فبلی برمیگردیم.

    • بدون نام

      لیست ۲۳ نفره کیروش بوی خون میده حالا از چه کسی میخاسته انتقام بگیره نمیدونم ولی با این کارش خاسته به دشمناش ضربه بزنه.

    • جیمبو

      دلال موزامبیکی حیله گر

    • یونس پرسپولیسی

      داداچ تو حالت خوب نیست، این همه خوب‌ کار کردی تو تیم ملی دمت گرم ولی پولی که گرفتی از سرمربی پرتغال قهرمان یورو و سرمربی انگلیس بیشتره،، به نحوه ای پول پارو کردی همه هم میدونن فدراسیون ما بی عرضه ست // مطمئن باش بهتر سید جلال پیدا نمیکنی و بخاطر همین تصمیت تو جام جهانی ظربه ش رو میخوری

    • بدون نام

      ما هم از دعوت شدن دژاگه که یکسال بازی نکرد و رامین رضائیان که چنتا بازی تعویضی بازی کرد برا تیمش، به تیم ملی واقا شوکه شدیم آقای کیروششششش

    • تیام آبی

      خیلی قانع شدیم اخیش

    • بدون نام

      ی ایرانو وملتشو بازیچه خودش کرده بعد الان میگه خودمم ناراضیم

    • بدون نام

      پس احتمالا اون دلال هدایتی نبوده ودلیل اخراج کریمی از کادر تیم ملی هدایتی نبوده!!که زدوبند کنن بازیکنان نفت بیارن پرسپولیس.البته نظام اینطوریه باجعل واسنادبازی میرن جلو.دور دوره دلال بازیه.حتی قهرمانی پرسپولیس .اردوغان روحانی طارمی هدایتی داستان شبانه دلار سکه....... این تیم ملی بجایی نمیرسه.مراکش میخاییم ببریم عمرا باکی ببریم ؟؟؟

    • بدون نام

      جون مادراتون این بی غیرت پولکی رو اخراج کنید

    • بدون نام

      درود بر کیروش

    • بهنام

      آقای کارلوس کیروش به شما ربطی داره مگه بازیکنی به استقلال نرفته ، رفته پرسپولیس یا بالعکس

    • آ کیا

      هر چند حسین حسینی رو دعوت نکردی ولی بازم کارت درسته

    • علی

      مرتیکه دلال موزامبیکی هر جور هست داری زهر میریزی به پرسپولیس.خیلی عقده ای و کینه ای هستی.برانکو جنتلمن کجا و تو دلال کجا...

    • بدون نام

      چقدرکثیفن این لنگیا

    • آ،ش

      فقط گمشو دلال

    • بدون نام

      لعنت به لنگیهای عقده ای که شبانه با کیف پول حرام خوری مثل هدایتی به تیم ملی شبیخون میزنند

    • امید

      واقعا فقط میشه تاسف خورد از این اظهار نظر خنده دار...خب استقلال بنا به شرایط تیم حریف و تاکتیک مورد نظر وریا رو در دفاع راست یا وینگر بازی میداد چه ربطی داره اخه که اینطور گفته

    • امید 2

      اقای کار لووووس کی روش ببخشیدا از اشکان دژاگه چه خبرا اصلا تیم داره؟؟اصلا بازی کرده؟؟؟دلالیلت برای دعوت نکردن وریا رو بعنوان کمدی سال بر میگزینم

    • منم

      آخه خودت یه پا دلالی و نمیتونی ببینی دلالای دیگه بیان تو اردو.

    • وحید

      حیف که قدر کی روش را نمیدانیم چقدر زیبا فنی و با اعتماد به نفس و محترمانه دلیل انتخاب بازیکنان را گفته

    • بدون نام

      اینها همش توجیه ولجبازی با شفر و برانکو هست چطور بازیکنی که یک سال گذشته بازی نکرده تو تیم ملیه

    • بدون نام

      اگر حرفهایی که میزند، راست باشد وای و هزاران وای به خودمان با این به ظاهر تمدن و فرهنگمان. بنده در یک جای دولتی کار میکنم که اینطور افراد حضور دارند. پس سکوت و سکوت که: از ماست که بر ماست.

    • بدون نام

      مردشور ترکیبشو ببرن

    • بدون نام

      ماهم انتقادداریم نبودحسینی وریاسیدجلال وکاوه رصایی وکیروش بزرگ همیشه موفق باهوش بوده وجزو۱۰تااول جهان

    • بدون نام

      تیم ملی شوتبال ایران که ی مدیر توانمند و دزد بنام حاج افشین (محمدعلی) پیروانی داشته پس چطور میشه که این حاجی اجازه میده ساعت یک ونیم شب هدایتی که تو تیم شوتبال ایران سمتی نداره ورودکنه وبا بازیکنا جلسه بذاره خب آقای کیروش دلال تو که بعدا متوجه شده چرا همون موقع نگفتی چرا گذاشتی بعداز دوسال بگی . خودتم مثل حاج افشین دزد و دلالی ...

    • امير

      يني جنابكيروش نشون دادي آدم عوضي هستي. به محض اينكه احساس خطر كني زيرآب طرف رو ميزني.
      اول قلعه نوعي و دايي. بعدش برانكو. حالا هم شفر.
      ميترسي كه بيان جاتو بگيرن.
      خيلي دوست داشتم. ولي كم كم حالم داره ازت بهم ميخوره. سعي كن با خاطره خوش توي ذهن هاي ما ايران رو ترك كني

    • بدون نام

      این مردک
      خیلی روباه هست ، با زیرکی هم استقلال و شفر رو خراب کرد هم پرسپولیس رو ، اونوقت بعضی از طرفداران احمق هم با حرفای این روباه مکار جنگ قرمز و آبی راه می اندازن

    • بدون نام

      خر خودتی اقای عقده ای

    • بدون نام

      اولا این دلیلی که برای حسین حسینی میاری که اماده بود ولی تو ترکیب تیمش نبود قبول ولی چطور اشکان دژاگه که یک سال با زی نکرد یا مصدوم بود را چطور دعوت کردی دومن میگی سید جلال سنش بالا است وجوانها باید بازی کنندتا برای اینده به درد تیم ملی بخورن اولان تو حاضر نشدی تو مراسم قرعه کشی جام ملتها شرکت کنی چون گفتنی من تا اون موقع قراداد ندارم حالا چطور به فکر اینده فوتبال ما افتادی دوما توهمه ونیا ملاک شرایط همون لحظه بازیکن نه سنش اگر اینطور رونالدو نباید دعوت کنند چون سنش بالاست ویک بازیکن جوان دعوت میکنند برای ایندنگری

    • بدون نام

      دقیقه هشتاد به بعد بازی با مراکش میفهمی چ غلطی کردی

    • ایرانی

      این تیم ملی به هیچ کجا نمی رسه! اصلاً تیم بدون سید جلال تیم نیست.

    • حمید

      استعمارگر کثیفففففففففففف

    • جعفری

      با آنکه استقلالیم ولی آقای کی روش این حرفا اگر هم حق باشد ولی برای شما به عنوان یک حربه جهت پاک کردن صورت مساله هست. شاید برای من هوادار یک شوک باشه ولی در کل فعلا بحث تیم ملی هست و مساله ای که فرمودید باید بررسی بشه اونم از طرف باشگاه‌. در ضمن طرح کردن این مورد فقط به خاطر دل گرم کردن هواداران و مسئولان باشگاه استقلال هست تا دو باره بتوانی آنها رو به سوی خودت جذب کنی!چون با وجود آنکه از تیم تاج بازیکن بیشتر دعوت کردی ولی به خاطر خط خورد حسین حسینی و ووریا غفوری آنها هم دربرابر تو حسابی جبهه گرفته اند.

    • بدون نام

      برای چی این اتفاقات در فوتبال باشگاهی ایران میفته؟! دلیلش اینه که سیستم فدراسیون فوتبال ایران برای باشگاهها و مدیریت و اداره آن اشتباه، و درست نبست!باشگاهها هزینه بر هستند! در صورتی که فوتبال در جهان یک ورزش درآمدزا است. که فوتبال ایران هنوز در این زمینه مشکلات بسیاری دارد و این باعث تأسف است!

    • بدون نام

      تو لیاقت نداری مربی سید جلال باشی میلینم با 3باخت اولین برگشتی جام هستی تا از شرمندگی روی برگشت نداشته باشی واز هنونجا بلیت پرتقالو بگیری

    • رضا

      کیروش مثل یک بچه هشت ساله لجبازی میکنه بازیکنهای پرسپولیس راحذف کردکه لج برانکو وکریمی رادربیاره ولی برانکوبابزرگواری مخصوص خودش پیام دادکه بهترینهارابرای تیم ملی ایران ارزومیکنم .واین بیشترکیروش راعصبانی کرد.بزرگ شوکیروش بزرگ شو رفیق ...

    • بدون نام

      مگه میشه وریا رو برای اینکه در دو بازی دفاع راست نبوده حذف کرد .رضایان کل فصل سه بازی انجام داده اونم در یکیش گل به خودی زد بلافاصله تعویضش کردند.این ها همش بهانس ازوریا باغیرت تر مگه داریم

    • بدون نام

      مگه میشه وریا رو برای اینکه در دو بازی دفاع راست نبوده حذف کرد .رضایان کل فصل سه بازی انجام داده اونم در یکیش گل به خودی زد بلافاصله تعویضش کردند.این ها همش بهانس ازوریا باغیرت تر مگه داریم

    • حسن کچل

      اقامن میگم توی جام جهانی دیگه بحث قرمزوابی نیست دوستان نگذاریداین پرتغالی استعمارگربااین حرفهاتوی فوتبال ما دودستگی درست کنه .اگرکاری کرده پولش راگرفته خوب هم گرفته .اقای کیروش همه میدونندتوچقدرعقده ای وکینه ای هستی .

      پاسخ ها

      • علیرضا کرامت خوب

        هفقط بروگمشو کی روش. اون از اون بلایی ک سر رحمتی اوردی و توهینی ک ب علی کریمی کردی ابنم از توهین ب سید جلال و حسین حسینی و غفوری

    • کوروش. شیری.

      اینها همه بهانه ست. مگه هتل بی درو پیکربود ویاتیم سرپرست نداشت که ساعت دوشب بابازیکن قراردادبستن؟چون بابرانکو مشکل داره این ادعاهای واهی را میکنه این موزامبیکی. از پانزده تیم لیگ فقط سه نفر باید بره تیم ملی؟پس چطور بازیکنان انگیزه داشته باشن. چرا سروش رفعیعی دعوت نشد .چون با پرسپولیس و علیجناب برانکو مشکل داره.اقای بدون نام مطمعن باش برا سه تا بازی ازاستقلالی ها بازی نمیده تا لژیونرهای باج بده هستن

    • بدون نام

      کیروش لجباز و عقده ای

    • بدون نام

      باید به نظر سرمربی احترام گذاشت.....

    • ع.م

      این موزامبیکی عقده ای،حالا که فهمیده دیگه توی ایران جایی نداره،با این کارها و رفتارش،داره همه رو به جون هم می اندازه. بین استقلالی و پرسپولیسی، بین کادر فنی ایرانی با مردم، بین فدراسیون و وزارتخانه، بین حامیان مالی و بازیکنان. و البته فراموش کرده از گرفتن کادوهای گرانقیمت و تبلیغ و البته شاید هزار عنوان دیگر. این مردک خودش می دونه با هیچ امتیاز از روسیه تا ایران فاصله ای نیست. ولی با سیاست بیمارگونه خودش، تیم ملی رو هم خراب می کنه. هیچ حرف حسابی برای گفتن نداره فقط اراجیف. فقط خدا خواست که دستش پیش مردم رو بشه و غیر از دارودسته اش، کسی او را نخواهد. ایران همیشه ماندنی است و این اجنبی های پولدوست ، رفتنی.

    • بدون نام

      جام جهانی جای تجربه کسب کردن جوانها نیست. جای سیدجلال هاست.
      پس بگو چرا دشمن پرسپولیس شدی! از یک دلال دیگه رکب خوردی و نتونستی دلالی خودتو برای فرستادن بازیکن به استقلال بگیری؟!

    • دمشگرن . فکرش عالیه

      دمشگرم

    • دمشگرن . فکرش عالیه

      دمشگرم

    • داود

      وقتی خودت میدونی لیستت ایراد داره چرا به جای قبول کردن، با فرافکنی بازیکنان رو روبروی مربی باشگاهشون قرار میدی. کیروش خوب یاد گرفته چطور از زیر بار مسئولیت شونه خالی کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج