adexo3
۷۲۰۹۴۷
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

کی‌روش نباید وریا غفوری را خط می‌زد

پیشکسوت استقلال گفت: خط خوردن وریا غفوری با هیچ ملاکی جور در نمی‌آید و هر طوری و با هر متر و ملاکی حساب کنیم کی‌روش نباید غفوری را خط می‌زد.

خبرگزاری مهر: انتخاب نهایی کی‌روش برای جام جهانی و کشیدن قلم قرمز روی برخی بازیکنان واکنش های زیادی را در بر داشت و بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال به دفاع از بازیکنان خط خورده برخواستند.

در همین رابطه ایوب اصغرخانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به خط خوردن وریا غفری گفت: واقعا این تصمیم کی‌روش جای تعجب دارد. کی‌روش با هر متری حساب می‌کرد وریا باید در جام جهانی فیکس بازی می‌کرد. با این تصمیم انسان به یکسری اتفاقات پشت پرده ای مشکوک می‌شود.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: وریا نه تنها بهترین مدافع راست کنونی فوتبال ایران است، بلکه یکی از بهترین های فصل گذشته بود. کی‌روش نباید اینقدر به لیگ داخلی ما بی اهمیت باشد و باعث شود هیچ فوتبالیستی برای رسیدن به پیراهن تیم ملی حاضر به ترک لیگ برتر به هر قیمتی شود. من رامین رضاییان را نقد نمی‌کنم و شایستگی‌های او را کتمان نمی‌کنم. اما انصافا غفوری خیلی از رضاییان آماده تر بود و اگر ملاک آمادگی بازیکن باشد باید کی‌روش بین رضاییان و غفوری او را انتخاب می‌کرد.

وی افزود: این نشان می‌دهد که تنها ملاک کی روش برای انتخاب بازیکنش حضور در یک لیگ اروپایی باشد. حال این که کیفیت آن لیگ چه باشد و در چه سطحی از اروپا باشد، تیمی که آن بازیکن در آن بازی می کند چه جایگاهی در همان لیگ دارد و اصلا جایگاه آن بازیکن در آن تیم چه هست دیگر مهم نیست.

هافبک سابق آبی پوشان با بیان این که این نگرش به فوتبال ایران در بلند مدت ضربه می‌زند ادامه داد: این خوب است که بازیکنان ما توان راهیابی به لیگ‌های معتبر اروپایی را داشته باشند. اما این نگرش باعث می‌شود تا بی اعتنایی به لیگ داخلی ما به حداکثر رسیده و بازیکنان نیز با بی میلی و بی رغبتی در فوتبال توپ بزنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • افشين اقاربيع

      هر وقت همسطح كيروش يا نزديك به وي شديد ميتونيد نظر يا انتقاد كنيد،با بي دانشي خودتون را ضايع نكنيد،اين موقعها واقعا ايرانيهاي با دانش تر مشخص ميشن،مرسي علي دايي نظري نداده متاسفم براي بقيه

    • reza kk

      به نظرم فقط حضور در ایگ اروپایی ملاک کیروش نیست شما ببنید طارمی دعوت میشه که در لیگ قطر بازی میکنه و تیمش از گروهش در اسیا هم بالا نیومد ولی کاوه دعوت نمیشه به نظرم دلایل دیگه ای هم واسه خودش داره

    • بدون نام

      کیروش بهترین جهان من پرسپولیسیم ولی وریاازرامین خیلی بهتروشجاعی شل اقابایدخط میخورد

    • بدون نام

      آقا مشکل اصلا وریا نیست توی ترکیب تیم ملی درصورت محروم یا مصدوم نشدن رامین بازیکن داریم رامین و وریا تقریبا تو یه سطحن فقط نوع بازیشون فرق داره اما جای سید جلال هیچ کسو نداریم کیفیت خانزاده اصلا درحد سیدجلال نیست اشکان دژاگه و امید ابراهیمی هم که الان مدتیه مصدومن واقعا نمیددنم چرد باید دعوت شن؟؟؟؟؟

    • js

      کییی روووش ناموسا ازت انتظار نداشتم!!!!

    • بدون نام

      کیسه کش تو دوپینگی بودی نفهمیدی خخخخ واسه همین نرفتی هیسسسس

    • بدون نام

      کار خوبی کردی نبردی روسیه پسره دوپینگیه

    • بدون نام

      تا این ادمهای بی شعور باشند وبه دیگران تهمت بزنند بهتر از این نمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج