۷۲۲۹۳۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اسطوره در راه ۳ گانه باورنکردنی؛ ۱، ۲، ۳ زیدان

 اگر امشب رئال مادرید در بازی نهایی لیگ قهرمانان موفق به خواباندن مچ لیورپول شود، پس از بایرن‌مونیخ و آژاکس به سومین فاتح ۳ دوره متوالی لیگ قهرمانان و جام باشگاه‌های اروپا تبدیل می‌شود.

وبسایت نود: اگر امشب رئال مادرید در بازی نهایی لیگ قهرمانان موفق به خواباندن مچ لیورپول شود، پس از بایرن‌مونیخ و آژاکس به سومین فاتح ۳ دوره متوالی لیگ قهرمانان و جام باشگاه‌های اروپا تبدیل می‌شود.

این دستاورد، نام زین‌الدین زیدان، سرمربی این تیم را هم در همین اولین سال‌های مربیگری جاودانه می‌کند چون در این صورت از یک تا ۳، اعداد را برای رکوردشکنی خودش ردیف می‌کند.

1

در صورت قهرمانی رئال مادرید، زیدان به اولین مربی فاتح ۳ دوره متوالی معتبرترین جام باشگاهی اروپا تبدیل می‌شود. آژاکس و بایرن‌مونیخ با ۲ مربی ۳ بار پی در پی فاتح جام باشگاه‌های اروپا شدند؛ آژاکس با کواکس و میشل و بایرن با لاتک و کرامر.

2

یکی از انگیزه‌های فرعی لیورپول برای بردن این فینال، دور کردن زیدان از رکورد باب پیسلی، سرمربی اسطوره‌ای دهه ۸۰ خودش است. پیسلی کماکان تنها فردی است که با یک تیم ۳ بار قهرمان اروپا شده و زیدان امشب بهترین فرصت برای شریک شدن با او را دارد.

3

در تاریخ لیگ قهرمانان و جام باشگاه‌های اروپا، تنها ۲ مربی ۳ بار فاتح معتبرترین جام باشگاهی اروپا شده‌اند؛ باب پیسلی همراه لیورپول در سال‌های ۱۹۷۷، ۱۹۷۸ و ۱۹۸۱ و کارلو آنچلوتی در سال‌‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۷ با میلان و ۲۰۱۴ با رئال مادرید. زیدان می‌تواند سومین نفر این جمع باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج