۷۲۳۴۰۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شکست رئال مادرید، چالش بزرگ سیمئونه

پیروزی اتلتیکومادرید در سوپر جام اروپا مقابل رئال مادرید چالش بزرگ سرمربی آرژانتینی است.

ایسنا: به نقل از آس، چالش دیگو پابلو سیمئونه برای فصل ۱۹ - ۲۰۱۸ بزرگ است و در ابتدا دوباره باید با رئال مادرید روبرو شود. اتلتیکومادرید اهداف مهمی برای فصل آینده دارد و بهترین بخش برای این تیم شکست همشهری‌شان است.

نگاه‌های روخی بلانکو به اروپا است. در شروع اتلتیکو در سوپر جام اروپا در تالین به مصاف مادرید می‌رود. در این بازی سفید پوشان ۱۵ آگوست یک جام جدید را پیش رو دارند و می‌توانند عنوان بهترین تیم قاره اروپا را به خود اختصاص دهند. اتلتیکو پیش از این دو سوپر جامی که حضور داشت را با قهرمانی به پایان رسانده بود. این تیم در سال ۲۰۱۰ توانست اینتر را با دو گل شکست دهد و دو سال بعد با پیروزی ۴ بر یک فاتح این رقابت‌ها شد (در آن بازی رادامل فالکائو درخشید و هت‌تریک کرد). برای خیلی از افراد دیدار برابر چلسی بهترین بازی تاریخ اروپایی اتلتیکومادرید محسوب می‌شود. تیم مادریدی دوباره فرصت دارد برای سومین بار فاتح این بازی‌ شود.

اگر اتلتیکو این فصل را به بهترین شکل ممکن شروع کند، چالش بعدی در پایان فصل خواهد بود. فینال آینده لیگ قهرمانان اروپا قرار است در واندا متروپولیتانو برگزار شود. همه بازیکنان و کادر فنی اتلتیکو تلاش خواهند کرد تا به این دیدار برسند و فینال در ورزشگاه خانگی را تجربه کنند. بدون شک این چالش بزرگی برای باشگاه مادریدی محسوب می‌شود اما یک رویای بزرگ برای روخی بلانکو است. همه باشگاه برای این موضوع برنامه‌ریزی کرده‌اند. برای رئال مادرید نیز قهرمانی در واندا متروپولیتانو اتفاقی خاص خواهد بود. دوگانه چالش سیمئونه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج