adexo3
۷۲۵۲۰۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تعریف سرمربی مراکش از دو ستاره تیمش

هروه رنار، سرمربی مراکش، در آستانه دیدار دوستانه تیمش مقابل اوکراین، اشرف حکیمی و امین حاریث، ستاره های جوان تیمش، را مورد ستایش قرار داد.

ورزش سه: هروه رنار، سرمربی مراکش، در آستانه دیدار دوستانه تیمش مقابل اوکراین، اشرف حکیمی و امین حاریث، ستاره های جوان تیمش، را مورد ستایش قرار داد.

اشرف حکیمی که این فصل توانست به ترکیب اصلی رئال برسد، با این توانست قهرمانی در چمپیونزلیگ را جشن بگیرد و به اولین بازیکن مراکشی تبدیل شد که به این افتخار رسید. امین حاریث هم با نمایش های درخشانش در اولین فصل حضور در شالکه، عنوان بازیکن جوان فصل بوندس لیگا را به دست آورد.

هروه رنار هر دو بازیکن را در فهرست نهایی تیمش برای جام جهانی قرار داد و اکنون از آنها تعریف کرد. او در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار دوستانه مقابل اوکراین گفت:" قهرمانی حکیمی در چمپیونزلیگ؟ این مایه غرور همه مراکشی هاست. ما هفته گذشته تلفنی با هم صحبت کردیم و او از من خواست تا با تاخیر و روز دوشنبه به اردو اضافه شود زیرا رئال مادرید یکشنبه جشن قهرمانی داشت. این به من سطح اعتماد به نفس او را نشان داد که در این باشگاه به بازیکنان منتقل می شود."

تعریف سرمربی مراکش از دو ستاره تیمش

رنار همچنین در مورد حاریث که توانست در اولین فصل حضور در بوندس لیگا، نمایش های درخشانی داشته باشد، گفت:" این لیگ، لیگ دشواری است و وقتی می بینید که او در اولین فصل حضورش در این رقابت ها، چنین عنوانی را به دست می آورد، کیفیت او را نشان می دهد. می توانم بگویم که او بازیکن خیلی مهمی برای ما در جام جهانی است."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج