adexo3
۷۲۵۴۰۴
۱۳ نظر
۵۰۰۳
۱۳ نظر
۵۰۰۳
پ

ژاوی: رئال خوش شانس است و بارسا در خواب

ستاره سابق بارسلونا به انتقاد از این تیم در لیگ قهرمانان اروپا پرداخت و شانس را عنصری مهم در قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان اروپا دانست.

ایسنا: به نقل از دیلی اکسپرس، رئال مادرید برای سومین فصل پیاپی توانست قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد این درحالی است که بارسلونا همچنان در لیگ قهرمانان اروپا ناامید کننده ظاهر می‌شود و عملکرد ضعیف این تیم انتقادهای زیادی را به دنبال داشته است. ژاوی کاپیتان سابق بارسلونا به انتقاد از این تیم پرداخت و شانس را عاملی تاثیر گذار در قهرمانی‌های پیاپی رئال در لیگ قهرمانان اروپا دانست.

او گفت: رئال ژن پیروزی و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد این درحالی است که بارسلونا در اروپا به خوابی سنگین فرو رفته است. کسی نمی‌تواند عنصر شانس را در قهرمانیهای اخیر رئال در لیگ قهرمانان انکار کند.

ژاوی ادامه داد: بازیکنان بزرگ تیم‌هایی که برابر رئال مادرید قرار می‌گیرند با آسیب دیدگی مواجه می‌شوند. به عنوان مثال نیمار از پاری سن ژرمن، محمد صلاح از لیورپول، آرین روبن، مانوئل نویر و ژروم بواتنگ از بایرن یا این که سنگربان‌های حریف اشتباهات کابوس وار و عجیبی از خود نشان می‌دهند مثل سنگربان بایرن مونیخ در نیمه نهایی و سنگربان لیورپول در فینال.

او در پایان سخنان خود گفت: در کنار این ها باید اشتباهات داوری را هم که به سود رئال است به یاد آورد که همه آنها روشن است. به نظر می‌رسد آن چه برای رئال اتفاق می‌افتد شبیه به جادو و چیزهای خارق العاده است البته مشکل اصلی بارسلونا این است که به خواب فرو رفته است. روی کاغذ بارسلونا شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد اما در نهایت تیم دیگری جام را بالای سر می‌برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      بدبخت از ... سوزی نمیدونه چیکار کنه

    • رئالی

      بسوزززززززز.از پنج سال اخیر چهارسالش قهرمان شدیم.چهار دوره با شانس بوده؟ژن لیگ قهرمانان تو خون ماست.دادری که نگو بازی با ماریسن ژرمن یادت رفته؟؟؟ال کلاسیکو یادت رفته؟؟؟؟

    • بدون نام

      تمامی داوری ها یه طرف، داوری بازی تون با چلسی که به قول مورینیو، فاجعه استمفورد بریج لقب گرفت و بخصوص فاجعه داوری با پاری سن ژرمن یه طرف، چوب خدا صد نداره!!!!

    • مهدی

      بوی سوزش شدیدی میاد.

    • سعید

      اخه عقده ای ما بودیم داور تو یه بازی سه پنالتی به نفع بارسا گرفت کع هر ستاش اشتباه بود.

    • سعید

      زورت اومده باقالی

    • رضا

      چشم شور بارسایی انشاالله رئال مادرید همیشه قهرمان اروپا بشه وغارسا هم هیچ وقت از خواب بیدار نشه زنده باد کاپیتان راموس قدرتمند و کریس

    • محمدcr7

      ژاوی عزیز ، آب رپ همون جایی بریز ک میسوزی

    • بدون نام

      نه داداش اینم از شانس رئال که بارسلونارو خواب برده نیست جادوگرن همه رو جادو میکنن نمونش تورو جادو کردن غیبت کزدن یبار ظاهر شدی دیدی تو قطری

    • بدون نام

      این حرفا فایده نداره فقط باعت خنده میشه خخخخخخ

    • بدون نام

      آدم به این همه شانس شک میکنه

    • بدون نام

      خجالت بکش،مگه میشه سه سال با شانس قهرمان شد

    • بدون نام

      رئال مادرید شخصیت داره تا چشم حسود ان کور هرچه بارسلونا قهرمانی داره با داوری و بحث داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج