۷۲۶۱۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زاهدی: هدفم آقای گلی لیگ ایسلند است

مهاجم سابق پرسپولیس مدعی است امسال تنها با انگیزه آقای گلی لیگ ایسلند به کار در این تیم ادامه خواهد داد.

ورزش سه: شهاب زاهدی بار دیگر قراردادش را با تیم خود تمدید کرد تا یک فصل دیگر را در لیگ ایسلند پشت سر بگذارد. او که در فصل گذشته عملکرد فوق العاده‌ای در تیم خود داشته، اکنون با داعیه آقای گلی کار خود را با پیراهن تیم وستمایانا ادامه خواهد داد.

او در خصوص شرایطش در این تیم می‌گوید: فصل گذشته اولین حضورم را در این تیم پشت سر گذاشتم. به نظر خودم و سرمربی و البته باشگاه عملکرد رضایتبخشی داشتم و کاملا از شرایطم راضی بودند و همین مساله باعث شد تا بار دیگر به من پیشنهاد تمدید قرارداد داده شود. خوشحالم که توانستم این اعتماد را به خودم جلب کنم. نمی‌توانم بگویم کار آسانی داشتم و به هرحال به عنوان یک بازیکن آسیایی و خارجی کار سخت‌تری داشتم و انتظارات از من بالاتر بود.

زاهدی ادامه داد: ثبت ۱۴ گل در فصل گذشته اتفاقی بود که برای خودم هم تا حد زیادی رضایتبخش بود. اکنون اما رویای بزرگتری در سر دارم و می‌خواهم آقای گلی را در این فصل از آن خودم کنم. کار سختی پیش رویم قرار دارد اما این اتفاق را به عنوان هدفم در فصل جدید در نظر گرفته‌ام و دستیابی به آن را با توجه به انگیزه‌ام دور از دسترس نمی‌دانم.

مهاجم سابق پرسپولیس در خصوص شرایط شاگردان برانکو نیز اینطور می‌گوید: فوتبال ایران را مطمئنا دنبال می‌کنم. به اندازه بازیکنانی که جام را بالای سر بردند از شادی هواداران پرسپولیس خوشحال شدم و خودم را عضوی از آنها می‌دانستم. به هرحال شرایط به شکلی پیش نرفت که بتواند توانایی‌ام را در این تیم نشان دهم. اما اکنون اهداف بزرگی در سر دارم و فکر می‌کنم در ۲۲ سالگی تلاش برای رسیدن به آنها دور از ذهن و دسترس نباشد.

وی در واکنش به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه نیز می‌گوید: اتفاق تلخی است و امیدوارم ضمن برطرف شدن این موضوع آنها بتوانند به سلامت از این مرحله عبور کنند. خوشبختانه بازیکنان خوبی در تیم حاضر هستند که نگرانی بابت اتفاقات بدتر را در برهه باقی‌مانده برطرف می‌کنند. برانکو نشان داده قادر است به خوبی در لیگ از امتیازات تیمش محافظت کند و اگر شرایط پیچیده‌تر نشود همه چیز مهیای هت تریک قهرمانی این تیم است و من کاملا به آن امیدوار هستم.

شهاب زاهدی در خصوص رونق تشویق ایسلندی در فوتبال ایران و این سوال که آیا در ایسلند نیز در هر بازی به همین شکل است گفت: واقعا جالب توجه است اما اینکه همان تصویر بعد از دیدارهای یورو در استادیوم‌ها شکل بگیرد نه، اینطور نیست. ایسلند کشور کوچکی است و به سختی تمام استادیوم‌ها پر می‌شود. با این حال هواداران واقعا با شور و هیجان خاصی فوتبال را دنبال می‌کنند. با شرایطی که از بازیکنان این تیم می‌بینم آنها احتمالا در جام جهانی نیز به موفقیت خواهند رسید و مسیر جالبی را طی خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج