adexo3
۷۲۶۱۸۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کوپر: همه ما امیدواریم صلاح به جام جهانی برسد

سرمربی تیم ملی فوتبال مصر ابراز امیدواری کرد ستاره تیمش هر چه‌ سریع‌تر خودش را به جام جهانی روسیه برساند.

ایسنا: ‌به نقل از دیلی میل، تیم‌ ‌ملی فوتبال مصر بامداد امروز (شنبه) در دیداری دوستانه به مصاف تیم‌ ‌ملی فوتبال کلمبیا رفت که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. غیبت محمد صلاح باعث شد مصری‌ها نتوانند در خط حمله موفق عمل کنند.

هکتور کوپر، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال مصر درباره غیبت ستاره تیمش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، گفت‌: همه ما امیدوار هستیم که محمد صلاح به جام جهانی برسد. با این حال خودمان را برای هر سناریویی در جام جهانی آماده خواهیم کرد.

تیم‌ ‌ملی فوتبال مصر قبل از جام جهانی روسیه یک بازی دوستانه دیگر خواهد داشت که باید به مصاف بلژیک برود. سرمربی این تیم‌ ‌آفریقایی در پایان اضافه کرد: همه این را می‌دانیم که جایگزین کردن بازیکنی به جای صلاح کار سختی است. او سلاح تیم ما محسوب می‌شود. به همین دلیل بود که ما برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش در خط حمله مشکل داشتیم. باید تلاش کنیم جای خالی او را پر کنیم. البته نکته دیگری هم وجود داشت، ما در نیمه دوم از لحاظ قدرت جسمانی کم آوردیم که این به روزه بودن بازیکنان باز می‌گردد که در طول روز چیزی را نخورده و نیاشامیدند.

تیم‌ ‌ملی فوتبال مصر در اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، باید برابر اروگوئه به میدان برود و در این مسابقه به احتمال زیاد محمد صلاح غایب مسابقه خواهد بود و به زمین مسابقه نخواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج