اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۲۶۵۶۹
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

تارتار: ما بازیکن می‌سازیم، دیگران استفاده می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: اگرچه هنوز با باشگاه قراردادی امضا نکرده‌ام اما به قولی که به مدیران باشگاه داده‌ام پایبند هستم.

فارس: مهدی تارتار در مورد اینکه هنوز با باشگاه پارس جنوبی قراردادی امضا نکرده زیرا مشکلات مالی هنوز حل نشده، گفت: اگرچه هنوز قراردادی با باشگاه امضا نکرده‌ام اما من با مدیران باشگاه دست یاعلی داده‌ام و این دست دادن و قول گاهی وقت‌ها اعتبارش از امضا بیشتر است. ضمن اینکه من به قولی که به باشگاه داده‌ام پایبند هستم البته باشگاه نیز قول‌هایی داده که منتظریم عملی شود.

وی افزود: من با آقای رضائیان مدیرعامل محترم باشگاه هر روز در ارتباط هستم و ایشان هم به شدت پیگیر حل مشکلات مالی باشگاه است. منتظریم پول برسد تا وارد بازار نقل و انتقالات هم بشویم. تمرینات تیم ما از روز ۲۲ خرداد ماه آغاز می‌شود.

سرمربی پارس جنوبی در مورد جدایی برخی از بازیکنان شاخص این تیم گفت: این طبیعت فوتبال است ما بازیکنان را می‌سازیم و مثل یک لقمه چرب و نرم دیگر همکاران استفاده می‌کنند.از این مساله هم ناراحت نیستم من معلم و مربی هستم و عشقم کار در فوتبال و سازندگی بازیکنان است و برخی از این بازیکنان به تیم‌های بزرگتر می‌روند و برخی هم به تیم ملی می‌رسند و ما لذت آن را می‌بریم.

تارتار در مورد اینکه برای دیدن مسابقات جام جهانی به روسیه می‌رود یا نه اظهار داشت: در زمان جام جهانی درگیر آماده‌سازی تیم هستم و باید به وظایف مربیگری‌ام در باشگاه عمل کنم و از طریق تلویزیون مسابقات را دنبال خواهم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کیروش استنلی من پسر دایی شم

      کی میگه تو ساختی تیم هلو برو تو گلو تحویل گرفتی تاره با اون امکانات مالی وحمابت های میلیاردی از تیم باید بین سه تیم ابتدایی قرار میگرفتید

    • رامین

      بابا تو کجای فوتبال بودی حالا برا ما شاخ شدی اگه میرفتن پرسپولیس و علی این حرف هارو نمیزدی در ضمن اصلا حرفه ای نیستی بازیکن قراردادش باشما تموم شده پولم که ندارید این بنده خدا ها به وعده شما جواب زن و بچشون رو چی بدن در ضمن آقای استاد آقای معلم فوتبال یه پنجمی لیگ گرفتی پدر فوتبال ایران رو میخای در بیاری.. برو بابا

    • بدون نام

      خب قرارداد سفت و سخت ببندید.

    • بدون نام

      اگه بازیکن ساز بودی ازشون استفاده میکردی نه تا قبل بازی با لنگ اول بودین بعد واسش غش کردی تیم ب فنا دادی حالا هم هزار یک نفر واسه این تا ب اینجا زحمت کشیدن یه روزه ب خاطر اون تیم جعلی زدبند زن مافیایی ارزش این تیم پایین آوردی بعد منت هم میزاری سکوت بهترین حرکتی هست که میتونی انجام بدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج