اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۳۷۸۸۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

هالگریمسون: بدشانس بودیم اما فوتبال همین است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایسلند با وجود حذف از مرحله گروهی جام بیست‌و‌یکم از عملکرد شاگردانش در آخرین بازی‌شان در این تورنمنت شکایتی نداشت.

خبرگزاری تسنیم: پرونده حضور تیم ملی فوتبال ایسلند در جام جهانی ۲۰۱۸ برخلاف یورو ۲۰۱۶ خیلی زود بسته شد. این تیم بعد از تساوی امیدوارکننده دور نخست برابر آرژانتین، در دور دوم مرحله گروهی مغلوب نیجریه شد و شب گذشته نیز در آخرین بازی‌اش در مرحله گروهی با قبول شکست ۲ بر یک برابر کرواسی، در قعر جدول گروه چهارم با جام بیست‌و‌یکم وداع کرد. با این وجود هیمر هالگریمسون، سرمربی ایسلندی‌ها از عملکرد شاگردانش در این بازی شکایتی نداشت.

او پس از شکست تیمش مقابل صدرنشین جدول گروه به خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم که ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم. از بازیکنان‌مان خواستیم که اینجا در روستوف هر کاری از دست‌شان برمی‌آید، انجام دهند و فکر می‌کنم که در پایان مسابقه دیگری برای آنها رمقی باقی نمانده بود. آنها تمام تلاش‌شان را کردند.

هالگریمسون ادامه داد: تیم ما موقعیت‌های خوبی برای بردن بازی داشت و بعید می‌دانم که می‌شد بهترین از این بازی کنیم. بدشانسی مقابل دروازه حریف هم مزید برعلت شد اما فوتبال همین است. من به بازیکنانم به خاطر تلاش و انگیزه‌ای که برای خدمت به تیم ملی کشورشان نشان دادند، افتخار می‌کنم.

هالگریمسون در پایان راجع به آینده‌اش و اینکه آیا ماندنی خواهد بود یا به کارش در تیم ملی ایسلند پایان می‌دهد، تأکید کرد: من از ابتدای رقابت‌ها به شما گفته بودم که وقتی کارمان در اینجا تمام شد می‌خواهم یک هفته استراحت کنم. مسئله فقط من و تصمیم من نیست، بلکه این فدراسیون است که باید تصمیم بگیرد و در صورت لزوم چیزی را تغییر دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج