adexo3
۷۴۰۵۷۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پکرمن: باید خیلی مراقب هری کین باشیم

خوزه پکرمن می‌گوید هری کین یک فوق ستاره برای انگلیس است و بازیکنان تیمش باید بیشترین توجه را بر روی این بازیکن داشته باشند.

ورزش سه: در آخرین روز از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی تیم ملی کلمبیا به دیدار انگلیس خواهد رفت و با کسب برد برابر این تیم به جمع هشت تیم برتر جهان راه پیدا می‌کند.

حال خوزه پکرمن در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار با انگلیس در خصوص بازگشت خامس رودریگز و رادامل فالکائو گفت: تیم ملی کلمبیا دارای یک قدرت جمعی بوده و فراتر از درخشش دو نفر است. ما به هر دو این بازیکنان اعتماد داریم و آن‌ها همیشه برای ما مهم بودند اما در مسابقات بدون حضور خامس و فالکائو هم موفق به کسب موفقیت شده‌ایم.

تیم ما پیشرفت بسیاری داشته و نشان داده است که حریف سرسختی برای رقیبان خود خواهد بود. بنابراین با همین تفکر در جام جهانی حاضر شدیم و به دنبال این هستیم همان سطحی که در برزیل از خود به نمایش گذاشتیم، دوباره نشان دهیم.

پکرمن: باید خیلی مراقب هری کین باشیم

هم‌چنین پکرمن در خصوص وضعیت آسیب دیدگی خامس رودریگز عنوان کرد: پس از آزمایشات که بر روی این بازیکن انجام شد اخبار خوبی به دست ما رسید. اما ما هنوز یک روز دیگر فرصت داریم و باید ببینیم وضعیت نهایی این بازیکن چه می‌شود.

سرمربی تیم ملی کلمبیا در آخر خاطرنشان کرد: هری کین، فوق ستاره به حساب می‌آید که بازی خوبی از به نمایش می‌گذارد و فصل قابل توجهی در تاتنهام پشت سر گذاشته است. بنابراین ما باید بیشترین توجه را نسبت به این مهاجم داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج