اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۴۲۷۵۳
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

آغاز ماموریت بزرگ بیرانوند در پرسپولیس

پرسپولیس علیرغم محرومیت از نقل و انتقالات امید زیادی به برپایی مجدد جشن قهرمانی در پایان لیگ هجدهم دارد؛ در این راه ماموریت بزرگ آنها حفظ ستاره‌هاست.

ورزش سه: پرسپولیس علیرغم محرومیت از نقل و انتقالات امید زیادی به برپایی مجدد جشن قهرمانی در پایان لیگ هجدهم دارد؛ در این راه ماموریت بزرگ آنها حفظ ستاره‌هاست.

تیم ناتوان چند فصل اخیر فوتبال ایران از لیگ پانزدهم تاکنون هواداران خود را روی ابرها می‌بیند. پایان ناکامی آنها بعد از سوت بازی راه آهن خورد. جایی که در عین شایستگی به نائب قهرمانی رسیدند و هواداران این تیم با چشمانی اشکبار به ستایش عملکردشان پرداختند.

آنها فصل شانزدهم را با قهرمانی در لیگ برتر به پایان رساندند تا بعد از ۹ سال بار دیگر دست شان به جام برسد. این دوری از جام در لیگ بعدی اینقدرها برای آنها طولانی نبود و کمتر از ۱۰ ماه بعد بار دیگر جشن قهرمانی خود را برپا کردند. این در حالی بود که در میانه فصل برخی ستاره‌ها مثل طارمی از این تیم جدا شدند و پروسه شروع محرومیت نقل و انتقالاتی نیز برای آنها استارت خورد. دو محرومیت پیاپی از حضور در نقل و انتقالات می‌تواند اکنون بزرگترین بحران برای سرخپوشان تلقی شود اما با حفظ اسکلت اصلی تیم کمترین ناامیدی را در میان کادرفنی و بازیکنان و البته هواداران می‌توان مشاهده کرد.

امیدواری هواداران زمانی افزایش یافته که این باشگاه توانست علیرغم محرومیت نقل و انتقالاتی ستاره‌های مثل سروش رفیعی و مهدی ترابی را نیز در جمع خود حاضر کند و از هم اکنون برای نیم فصل بعدی خط و نشان بکشد.

با این حال در شرایط فعلی بزرگترین نگرانی آنها حفظ وحید امیری است. ستاره‌ای که با کمترین نوسان در طول دو فصل حضورش در پرسپولیس در جام جهانی نیز چشم ها را به خود خیره کرد. عملکرد فوق العاده او خصوصا در دو دیدار مقابل اسپانیا و پرتغال اکنون باعث شده او سودای حضور در فوتبال خارج از ایران را در سر داشته باشد. با این حال پرسپولیسی‌ها امیدوارند با توجه به محرومیت کنونی او را مجاب به ادامه حضور حداقل تا پایان نیم فصل کنند.

بیرانوند قول داده نقش اصلی این ماموریت را برعهده بگیرد. دروازه‌بان موفق پرسپولیس که در لیگ شانزدهم به این تیم پیوست و در طول دو فصل حضورش در این تیم دو بوسه بر جام قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه دارد برای هت تریک این اتفاق می‌داند که وحید امیری می‌تواند نقش پررنگی ایفا کند. همشهری بودن این بازیکن پوئن مثبتی محسوب می‌شود که بیرانوند برای مجاب کردن امیری به آن امید زیادی دارد. بیرانوند که در فصل شانزدهم نیز اولین بازیکنی بود که با این تیم قراردادش را به امضا رسانده بود، بعد از آن علیرغم تکاپوی شدید استقلال برای جذب امیری، توانست در مشاوره‌های خود مسیر این بازیکن را به اردوگاه سرخ تغییر دهد. اکنون بار دیگر چنین شرایطی برای او رخ داده است. امیری به پایان همکاری خود رسیده و بیرانوند نیز در صحبت‌های این چند وقت اخیر خود بارها اعلام کرده تمام تلاش خود را برای این همکاری مجدد شکل خواهد داد.

بیرانوند که با نمایشی موفق در جام جهانی تمام فرضیه‌ها را خط بطلان کشید و به چهره محبوب پرسپولیس و فوتبال ایران تبدیل شده، در صورتی که نقشی در این مذاکره به خود اختصاص دهد می‌تواند به محبوبیتی غیرقابل تصور در این تیم دست یابد و باید دید قادر به انجام این ماموریت خواهد بود یا خیر.

آغاز ماموریت بزرگ بیرانوند در پرسپولیس

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برواروپاپیشرفت کن حیفی

    • مهرداد س

      پارسال محروم بودیم از جذب بازیکن و قهرمان شدیم انسال هم قهرمانیم
      تا کور شود آنکه نتوان دید

    • بدون نام

      دمش گرم خیلی مرد....ایول پسر

    • بدون نام

      سایت کثیف لنگی.
      خدا جای حق نشسته مطمئن باشید این مافیا بازیا بالاخره دامن تیم کثیفتونو میگیره

    • محمدرضا تاجی

      نفری پنج میلیارد میده به ندای درونشون گوش کنن و در تیمی که از بچگی عاشقش بودن بمونن و عمر خریبین و استقلال کبیر و بونجاح سوراخشون کنه دوباره.خخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج