adexo3
۷۴۳۰۵۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قرارداد‌های ۱۲ تیم لیگ برتر روی هواست

کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد: باشگاه‌ها برای ثبت قراردادهای جدید باید از کمیته تعیین وضعیت و کمیته انضباطی مجوز بگیرند.

ایران ورزشی: کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد: باشگاه‌ها برای ثبت قراردادهای جدید باید از کمیته تعیین وضعیت و کمیته انضباطی مجوز بگیرند. بر اساس اعلام این دو کمیته ۴ باشگاه ذوب آهن، پیکان، صنعت نفت آبادان و سایپا بدهی خاصی به اعضای سابق خود ندارند و مشکلی برای ثبت قراردادهایشان در لیگ هجدهم وجود ندارد. اما باشگاه های دیگر باید با پیروی از مسائل حقوقی از دو کمیته ای که ذکر شد نامه بیاورند. باشگاه ها باید طی روزهای آینده تکلیف این موضوع را روشن کنند تا بشود درباره قراردادهای جدیدشان به تصمیم جدی در این باره رسید.

بر این اساس به غیر از ۴ باشگاهی که نام شان توسط کمیته نقل و انتقالات مطرح شد، ۱۲ تیم لیگ برتری دیگر حق ثبت قرارداد ندارند. اگرچه در سال های گذشته نیز این تهدیدها درباره باشگاه ها وجود داشت و هیچ وقت شکل عملی به خود نگرفت.

ماجرای پرداخت بدهی‌ها وقتی در فوتبال ایران معنا پیدا کرده که ای‌اف‌سی به یک تهدید بزرگ برای باشگاه‌های بی‌تعهد و بدهکار تبدیل شده است وگرنه باشگاه‌های ایرانی ملالی از بدهی‌های انباشته نداشتند و احکام کمیته انضباطی و استیناف هرگز آنها را مجبور به پرداخت بدهی‌ها نمی‌کرد. این یک عادت قدیمی در فوتبال ایران است؛ امضای قراردادهای گزاف و پرداخت نکردن. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نیز سالیان سال جز مماشات و ارائه مدارک و مستندات دروغین کاری نکردند. اینکه برای ای‌اف‌سی سندسازی کنند و سهمیه بیشتری در لیگ قهرمانان آسیا بگیرند به یک زیرکی و افتخار در فوتبال ایران تبدیل شده بود. در دوران ریاست کفاشیان و تاج بارها و بارها به این زیرکی‌ها اشاره می‌کردند.

خیل بازیکنان و مربیان طلبکار در فوتبال ایران نیز با بی‌تعهد بودن باشگاه‌ها سازگار شده بودند. آنها می‌دانستند که از مبلغ قراردادشان بخشی را دریافت می‌کنند و بخش دیگری هرگز پرداخت نخواهد شد. این بی‌نظمی مالی و این بی‌تعهد بودن باشگاه‌ها محصول فوتبالی بود که به فردای خود فکر نمی‌کرد و از انباشته شدن بدهی‌ها ترسی نداشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج