۷۴۷۵۷۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

۵ رکوردی که رونالدو در یووه به آن‌ها حمله می‌کند

رکوردشکنی برای رونالدو دیگر تبدیل به یک عادت شده است.

وبسایت نود: به نقل از وان فوتبال، احتمالا با شنیدن نام کریس رونالدو به یاد یک ابر انسان می‌افتید. او در طول ۹ سال حضور در مادرید توانست ۲ لالیگا، ۲ کوپا دل‌ری و ۴ لیگ قهرمانان را فتح کند. او البته در این سال ها رکورد شکنی های زیادی هم داشت.

رونالدو حالا با انتقالی ۱۰۰ میلیون یورویی به یوونتوس پیوسته و شانس شکستن رکوردهای بیشتری را دارد. در ادامه به ۵ رکوردی می‌پردازیم که رونالدو به شکستنشان فکر خواهد کرد:

فتح لیگ قهرمانان با سه باشگاه مختلف

کلارنس سیدورف تنها بازیکنی است که پیش از این موفق به انجام این مهم شده است؛ به همراه آژاکس، رئال مادرید و میلان (دو بار). رونالدو یک بار به همراه منچستریونایتد و ۴ بار به همراه رئال قهرمان لیگ قهرمانان شده و به قهرمانی با باشگاه سوم می‌اندیشد. درست است از آخرین قهرمانی یووه در اروپا ۲۲ سال می‌گذرد، اما آن ها در ۳ سال گذشته دو بار طعم حضور در فینال را چشیده اند و با حضور متخصص این رقابت ها، که قرار است به جای گلزنی به یووه برای ان ها گلزنی کند، امیدهای بیانکونری افزایش خواهد یافت.

اولین بازیکنی که لیگ برتر، لالیگا و سری آ را می‌برد

هیچ بازیکنی پیش از این نتوانسته در سطح اول فوتبال این سه کشور قهرمان شود. یوونتوس در ۷ سال گذشته حاکم بلامنازع سری آ بوده و شاگردان آلگری با وجود لغزیدن در برخی مقاطع و حس کردن نفس ناپولی پشت سرشان، باز هم قهرمانی را جشن گرفتند. با جذب رونالدو و نفراتی چون امره جان و ماتیا کالدارا، یووه باز هم مدعی اول قهرمانی خواهد بود.

۵ رکوردی که رونالدو در یووه به آن‌ها حمله می‌کند

اولین بازیکنی که در لیگ برتر، لالیگا و سری آ آقای گل می‌شود

جان چارلز (لیدز یونایتد و یوونتوس) و کریستین ویری (اتلتیکو مادرید و اینتر) موفق شده اند آقای گل دو لیگ معتبر اروپایی شوند و حالا رونالدو فرصت عبور از هر دوی آن ها را دارد. او در فصل ۰۸-۲۰۰۷ به همراه منچستریونایتد آقای گل لیگ برتر شد و در فصل های ۱۱-۲۰۱۰، ۱۴-۲۰۱۳ و ۱۵-۲۰۱۴ به همراه رئال مادرید سه بار عنوان "ال‌پیچیچی" را از آن خود کرد.

بیشترین تعداد گلی که یک بازیکن یوونتوس در یک فصل می‌زند

بهترین گلزن تاریخ یوونتوس در طول یک فصل، فرانس هرزر است که در فصل ۲۶-۱۹۲۵ در تمامی رقابت ها ۳۵ گل به ثمر رساند. کافی است این را در نظر بگیرید که رونالدو در تمامی ۸ فصل اخیر از مرز ۵۰ گل عبور کرده تا این رکورد کاملا در دسترس به نظر برسد.

بهترین آقای گل تاریخ سری آ

یوونتوس یکی از صاحبان این رکورد را در ترکیب خود دارد. گونزالو هیگواین در فصل ۱۶-۲۰۱۵ و با پیراهن ناپولی ۳۶ گل به ثمر رساند تا در کنار جینو روزتی (تورینو، فصل ۲۹-۱۹۲۸) بهترین آقای گل تاریخ سری آ لقب گیرد. البته شاید دورنمای گلزنی و درخشش در لیگ قهرمانان، موجب شود رونالدو در برخی بازی های سری آ استراحت کند و فرصت حمله به ابن رکورد را از دست بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • g .kh

      CR7 is always winner.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج