adexo3
۷۵۱۴۹۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نکونام: هواداران نساجی سنگ تمام گذاشتند

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: بعد از بازی همه ما ناراحت بودیم ولی هواداران نساجی به شدت تیم را تشویق کردند و این برای‌ ما ارزش زیادی داشت.

خبرورزشی: نساجی مازندران در اولین بازی فصل خود به ذوب‌آهن باخت، اما پس از بازی به شدت از سوی هواداران تشویق شد. شاگردان نکونام بازی را خیلی خوب شروع کردند و حتی می‌توانستند در همان دقایق ابتدایی گل بزنند. بعد از اتفاق جالبی که در ورزشگاه شهید وطنی رخ داد جواد نکونام در حالی که ناراحت بود، به شدت از سوی طرفداران تشویق شد. همین‌طور بازیکنان هم تشویق شدند تا یک شب خاص برای آن‌ها رقم بخورد.

* آقای نکونام اولین بازی فصل برای شما چطور بود؟

ناراحتیم از اینکه شکست خورده‌ایم. من پیش از بازی هم گفتم. ذوب‌آهن تیمی پرمهره و قوی است. آن‌ها در آسیا نایب‌قهرمان شده‌اند. تیم منسجمی هستند. ما بازی را خوب شروع کردیم. قطعاً از شکست تیم ناراحت و ناراضی‌ام، اما از طرفی راضی‌ام که فضا‌ها را به خوبی بسته بودیم و این تیم موقعیت زیادی نداشت. متأسفانه ما با مشکل کمبود بازیکن روبه‌رو بودیم و امیدواریم در هفته‌های بعدی این مشکل را نداشته باشیم. همچنان نیاز به جذب بازیکنان دیگری داریم.

* بعد از بازی چقدر از سوی هواداران تشویق شدید.

هواداران نساجی سنگ تمام گذاشتند. بعد از بازی همه ما ناراحت بودیم ولی آن‌ها به شدت تیم را تشویق کردند و برای‌مان ارزش زیادی داشت. معمولاً این جو در استادیوم‌ها دیده نمی‎شود. تیم‌‎ها که می‌بازند تشویق نمی‌شوند ولی هواداران نساجی رفتار دیگری داشتند. فقط می‌توانم بگویم شرمنده آن‌ها شدیم. اصلاً دوست نداشتیم در اولین بازی فصل و در خانه بازنده باشیم ولی فوتبال است و این اتفاقات.

* روی یک اشتباه فردی هم گل خوردید.

ما وقتی برنده‌ایم همه با هم برنده هستیم و وقتی هم بازنده‌ایم، همه با هم. پس این‌طور نیست که بخواهیم شکست را تقصیر یک بازیکن بیندازیم. تیم ما تغییرات زیادی نسبت به سال قبل داشته است. بازیکنان جدیدی هم که آمده‌اند نیاز به هماهنگی بیشتر با تیم دارند. قطعاً با گذشت زمان شرایط بهتر و بهتر می‌شود.

* هواداران نساجی امسال می‌توانند لیگ را زیباتر کنند.

دقیقاً همین‌طور است. نمی‌توانم شور و هیجانی که دارند را برای‌تان توصیف کنم. بهتر است خیلی‌ها بیایند و خودشان برای یک بار هم که شده این جو را ببینند. باید همین جا از مسئولان استانی و همین‌طور مسئولان باشگاه تشکر کنم. خیلی تلاش شد تا ورزشگاه به بازی برسد و خیلی خوشحالم در اولین بازی فصل میزبان بودیم.

فقط دوست داشتم برنده مسابقه باشیم. این اولین بازی تاریخ نساجی در لیگ برتر بود. این تشویق‌های هواداران برای ما فقط یک پیام داشت؛ اینکه باید تلاش خود را بیشتر و بیشتر کنیم. وقتی هواداران این‌گونه از شما حمایت می‌کنند، یعنی مسئولیت‌تان بیشتر از قبل شده است.

* برای‌مان از بازی بعدی بگویید، با تراکتورسازی در تبریز...

بازی با ذوب‌آهن همان شب برای ما تمام شد. دیگر به این مسابقه فکر نمی‌کنیم و نگاه‌مان رو به جلو است. بازی سختی با تراکتورسازی خواهیم داشت. باید در تبریز بازی کنیم. همیشه بازی در این شهر سخت است ولی مطمئنیم که حتی آنجا تنها نخواهیم بود. تمام تمرکز خودمان را روی تمرینات می‌گذاریم تا سریعاً برای آن مسابقه آماده شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج