اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۵۲۴۶۸
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

نمازی: ورزشگاه قائمشهر، آنفیلد ایران است

سرمربی ذوب آهن پس از اولین حضورش در لیگ برتر توانست رکورد ۸ ساله این تیم را در بازی های افتتاحیه لیگ بشکند.

ورزش سه: امید نمازی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از بازی مقابل نساجی در مورد اتفاقات این دیدار به صحبت پرداخت. سرمربی ذوبی ها درباره خاموشی زمین تمرین این تیم می گوید دنبال مقصر نیست و اتفاقی بوده که رخ داده و در نهایت با آن کنار آمده اند. نمازی موفقیت در این بازی را در ادامه لیگ تاثیرگذار می داند.

دنبال علل خاموشی نیستیم و تمرین را در تاریکی پیش بردیم

ما قبل از حضور در قائمشهر با مسئولین ورزشگاهی که قرار بود ۲ روز قبل از مسابقه در آنجا تمرین کنیم صحبت کرده بودیم حتی تا آنجایی که من اطلاع دارم قرار آن هم قطعی شده بود که ما در شب اول بدون هیچ مشکلی تمرین مان را انجام دادیم اما در شب دوم ناگهان متوجه شدیم که برق ورزشگاه قطع است در حالی که اطراف آنجا برق بود.

حالا باید این موضوع را از مسئولین پرسید که چه اتفاقی افتاده است و من نمی خواهم گمانه زنی یا پیش داوری داشته باشم که چه شده است یا به دنبال این نیستم که چه کسی کارشکنی کرده است، شاید واقعا برق ورزشگاه به دلایل فنی قطع شده است. در هر حال ما کارمان را در تاریکی انجام دادیم البته آنچه که می خواستیم انجام نشد اما یک عرق گیری کردیم و خودمان را آماده دیدار با نساجی کردیم.

موفقیت بعد از 8 سال و افزایش اعتماد به نفس ذوب آهن

این موضوع که ما بعد از ۸ سال برای اولین بار لیگ را با موفقیت و برد آغاز کردیم یک اتفاق خوب است که می تواند در ادامه فصل برای مجموعه خوب باشد و اعتماد به نفس بازیکنان را افزایش دهد. ضمن آنکه ما با شروع زودهنگام تمریناتمان با نفرات کامل هدفمان هم همین بود که فصل را خوب آغاز کنیم. این موضوع اتفاق خوبی بود که مطمئنا بعدها به ما کمک خواهد کرد.

حضور در آزادی و تماشای بازی استقلال ـ پیکان

به نظرم باید نمایش تیم حریف را از نزدیک دید تا آن را بتوان آنالیز کرد. البته معمولا دوست دارم بازی ها را به صورت زنده تماشا کنم تا شناخت بهتری نسبت به حریفان پیدا کنم که از همین رو بازی استقلال را به ورزشگاه آزادی رفتم. با تماشای این بازی شناخت خوبی نسبت به روش بازی استقلال پیدا کردم که می توان آن را آنالیز کرد و به بچه ها انتقال داد تا آماده مسابقه شوند.

این موضوع در مورد همه بازی ها صدق نمی کند تا جایی که برایم مقدور باشد بازی ها را به صورت زنده تماشا خواهم کرد چون در بعضی مواقع اگر ما در اصفهان بازی داشته باشیم و حریف در شهر دیگر باشد دسترسی و رفت و آمد برای دیدن بازی حریف هفته بعد سخت خواهد شد پس لزوما فیلم بازی را خواهم دید البته ترجیحم بازی زنده است اما به شرط آنکه شرایط فراهم باشد.

رابطه خوب، تقابل خوب و شکست نکونام

من و جواد ۴ سال در کنار هم کار کردیم ایشان به عنوان کاپیتان و من به عنوان دستیار، رابطه خیلی خوبی با هم داریم و هنوز هم این رابطه دوستانه حفظ شده است و این تقابل نه تنها برای دیگران بلکه برای خودمان هم جالب بود که در این تقابل این بار برنده من بودم حالا باید دید دفعات بعد چه رقم خواهد خورد.

تشابه آنفیلد ـ وطنی

وقتی به ورزشگاه شهیدوطنی رفتیم مثل این بود که قرار است در ورزشگاه آنفیلد لیورپول بازی کنیم. اگر برای تماشا به آن استادیوم رفته باشید می بینید که درست مثل همین ورزشگاه شهید وطنی وسط منطقه مسکونی یک ورزشگاه ساخته شده است. ضمنا جو خاصی برای خودش دارد که اینجا هم همین طور بود، به جز آن سکوها خیلی به زمین نزدیک است به نحوی که فشار هواداران روی تیم حریف کار را برای آنها سخت می کند و این موضوع برای تیم میزبان روحیه بخش است.

هشدار به رقبا؛ بازی در قائمشهر سخت است

با تجربه بازی در ورزشگاه شهیدوطنی واقعا شرایط را برای سایر تیم های لیگ برتری سخت می بینم البته اینکه آنها تیمشان را حمایت می کنند و روحیه مضاعفی به بازیکنانش می دهند واقعا جای تقدیر دارد. در کل باز هم می گویم که هواداران قائمشهری کار را برای سایر تیم های لیگ برتری سخت خواهند کرد.

بازی منطقی با استقلال

پیروزی در بازی اول استارت خوبی هست اما ما نباید در باد این شروع خوب بخوابیم و باید این هفته خوب کار کنیم و کاملا آماده باشیم تا یک بازی منطقی مقابل استقلال داشته باشیم و سعی کنیم نتیجه را در خانه خودمان دربیاوریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاجیتاجیکستانی

      دو روز دیگه مثله تراکتوری ها خدا رو هم بنده نیستن خخخ

    • بدون نام

      حتما توهم یورکن کلوپ هستی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج