adexo3
۷۵۳۳۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

پیوس: شرایط پرسپولیس از تیم‌های لیگ بهتر است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من شرایط پرسپولیس از همه بهتر است، چون این تیم تمرینات و اردو‌های خود را زودتر همه تیم‌ها شروع کرد.

خبرگزاری میزان: فرشاد پیوس در خصوص بازی پرسپولیس در هفته دوم لیگ‌ برتر فوتبال مقابل فولادخوزستان اظهار داشت: به نظر من شرایط پرسپولیس از همه بهتر است، چون این تیم تمرینات و اردو‌های خود را زودتر همه تیم‌ها شروع کرد، بازیکنان خوبی مثل بشار رسن، عالیشاه و... دارد و می‌تواند در لیگ موفق عمل کند.

وی افزود: فقط بازیکنان پرسپولیس نیاز به هماهنگی بیشتر دارند که اطمینان دارم به مرور زمان و بعد از برگزاری چند هفته در لیگ به هماهنگی خوبی خواهند رسید. شاگردان برانکو شروع خوبی در لیگ داشتند و باید این روند خوب را ادامه دهند. پرسپولیس باید بتواند نیم فصل اول خوب نتیجه بگیرد و امتیاز از دست ندهد تا در نیم فصل دوم با اضافه شدن بازیکنان جدید فقط به فکر کسب قهرمانی باشد.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حرفی زیادی برای گفتن دارد و باید از بازی‌های لیگ به عنوان بازی تدارکاتی برای دیدار با نماینده قطر بهره ببرد. پرسپولیس باید به فکر صعود در جمع ۴ تیم برتر آسیا باشد. ما از برانکو انتظار قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را داریم.

پیوس در خصوص شرایط فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: شاگردان پورموسوی بسیار عالی هستند. فولاد دفاعی و ضد فوتبال بازی نمی‌کند و نباید آنها را دست کم گرفت. باید با تمام قدرت به فکر یک برد شیرین در آزادی بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیف

      بس که شما و امثال شما بی منطقند تیمهای رقیب در آسیا غالبأ تقویت شدند اما پرسپولیس بازیکن از دست داده اونوقت قهرمانی میخای

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج