۷۵۴۱۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خیزش دوباره اتلتیکو مادرید؟

تیم سیمئونه در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته است.

وبسایت نود: دیگو سیمئونه مربی ای نیست که بگذارد تیمش با توقعات روبرو شود، تیم او همیشه چراغ خاموش حرکت کرده ولی به موفقیت های خوبی هم رسیده است. او در طی فصول اخیر ثبات خوبی به مجموعه اتلتیکو اضافه کرده و حالا شاید فرصت دوباره برای خیزش فراهم شده است. تیم کم سر و صدای اتلتیکو در بازار نقل و انتقالات، با چند خرید خوب قطعاً یکی از مدعیان فصل جدید لالیگا خواهد بود.

ترکیب خوب بازیکنان اضافه شده در تابستان را در کنار انتقال کاستا در ژانویه گذشته در نظر بگیرید، حال با شرایط نقل و انتقالات و اوضاع فعلی رئال مادرید و بارسلونا مقایسه کنید، آن وقت متوجه می شوید تیم سیمئونه نه تنها شانس اندکی برای فتح لالیگا ندارد بلکه می تواند یکی از اضلاع مثلث کورس قهرمانی فصل بعد باشد. شاید آن ها بتوانند موفقیت تاریخی فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۴ را تکرار کنند و بار دیگر بالاتر از بارسا و رئال قهرمان لالیگا شوند.

تیم های سیمئونه همیشه به خاطر قدرت دفاعی شان زبانزد بوده اند. تیم او با حفظ بازیکنان کلیدی در بخش دفاعی، اکنون یکی از قدرتمندترین تیم های اروپایی در فاز دفاعی است. ستارگانی همچون اوبلاک، گودین، خیمنز، سائول و کوکه، ستون های فاز دفاعی تیم سیمئونه هستند و حالا چقدر جذاب می شود وقتی تصور کنید که قدرت هجومی تیم سیمئونه نیز به توازن بهتری رسیده است.

خیزش دوباره اتلتیکو مادرید؟

فصل قبل بازیکنانی نظیر تورس و ویتو، که به عنوان جانشین گریزمن در خط حمله حضور پیدا می کردند، فاقد توان گلزنی مناسب بودند تا بتوانند فشار گلزنی را از روی دوش ستاره فرانسوی بردارند. اما حالا با رفتن این دو، و حضور کاستا، اضافه شدن جلسون مارتینز و توماس لمار، خط حمله هم می تواند به توازن عقب زمین برسد.

لمار بازیکن خلاقی است که می تواند با سانترهای خود برای رقبا خطرساز باشد، در عین حال قدرت انعطاف او در بازی در پست های مختلف، دست سیمئونه را برای انتخاب ترکیب های مختلف باز می گذارد. لمار می تواند جای خالی ای را در ترکیب سیمئونه پر کند که بعد از رفتن کاراسکو، پر نشد. او برای نشان دادن تعهد خود و سپری کردن فصلی درخشان، حتی تعطیلات خود را بعد از جام جهانی کم کرد تا به تیم جدیدش اضافه شود.

در کنار لمار، جلسون مارتینزی را اضافه کنید که او هم قابلیت بازی در هر دو سمت راست و چپ و همچنین سیستم های مختلف را داراست. سرعت او می تواند برای تیمی که متکی به ضدحملات است، بسیار موثر واقع شود. مجموعه گریزمن، لمار و مارتینز صاحب، خلاقیت، سرعت و تکنیک هستند.

اما همه چیز به اینجا ختم نمی شود. اگر نگاهی به وضعیت تیم های رقیب بیندازیم، متوجه می شویم که اتلتیکو فعلاً از آن ها جلوتر است.

رئال مادرید زیدان موفق را دیگر کنار خود نمی بیند و لوپتگی در اولین فصل حضورش کار سختی برای پر کردن جای او دارد. رونالدویی دیگر در مادرید نیست و حداقل ۴۰ گل در یک فصل از آمار گل های رئال مادرید در فصل بعد کم می شود! روی کاغذ نمی توان ادعا نکرد که رئال مادرید نسبت به فصل قبل ضعیف تر شده است.

در آن سمت بارسلونایی حضور دارد که به دنبال جذب گریزمن بود. ماندن گریزمن نه تنها به نفع اتلتیکو شد، بلکه از قوی تر شدن بارسا هم جلوگیری کرد. حالا مسی و سوارز یک سال مسن تر شده اند و دمبله نیز هنوز نتوانسته با فوتبال اسپانیا خو بگیرد. مالکوم نیز که در فصل اول حضورش در نیوکمپ قرار خواهد داشت.

تمام این ها می توانند این امید را در نزد هواداران اتلتیکو ایجاد کنند که تیم سیمئونه چراغ خاموش می تواند مسیر قهرمانی را همچون ۴ سال قبل طی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج