۷۵۴۳۱۳
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

نعمتی: در قهرمانی هت‌تریک می‌کنیم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که با گرفتن یک نتیجه خوب در زمین الدحیل بتوانند این تیم را در تهران شکست دهند.

ایسنا: سیامک نعمتی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش برابر فولاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر امروز یکی از بازی‌های خوب پرسپولیس را دیدیم. متاسفانه کمال کامیابی‌نیا را در دقایق ابتدایی از دست دادیم. اما شیوه بازی‌مان تغییر نکرد و توانستیم خوب بازی کنیم و به گل‌ هم برسیم.

او درباره آمادگی این روزهای خودش گفت: خدا را شکر می‌کنم. این زحمت همه بازیکنان و کادر فنی است. شرایط بدنی خوبی داریم و امیدوارم که هفته‌های آینده هم این شرایط ادامه داشته باشد. ما بازیکنان خوبی از دست دادیم اما پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. همین گونه ادامه می‌دهیم تا در قهرمانی هت‌تریک کنیم و در آسیا هم موفق شویم.

نعمتی درباره جابه‌جایی پستش به خاطر مصدومیت کمال هم گفت: من هم در پست مهاجم و هم در پست هافبک بازی کرده‌ام. مهم نیست من کجا بازی می‌کنم فقط شرایط تیم اهمیت دارد.

او در مورد بازی با الدحیل هم بیان کرد: ان‌شاءالله در زمین حریف نتیجه خوبی بگیریم. ما در تهران می‌توانیم آن‌ها را شکست دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دمت گرم پسر

    • پورسنابادی

      فوتبال نعمتی در حد لیگ 3 است لطفا احساساتی نشین بگین دو گل زده گلاش رابا دقت ببینید تا متوجه شوید چطوری وارد درواره شده واقعا بدون تعصب کلاس فوتبال نعمتی در حد لیگ 3 است از برانکو در عجبم که او را تایید کرده اوخیلی ابتدایی بازی میکند پاسهاش فاقد دقت کافی است واز تاکتیک گروهی سر در نمی اورد هر که هر کاری کرد اونم میکنه در نهایت هوادار قرمز به نعنتی امید زیادی نداشته باشد او وماهینی وعالیشاه وشجاع ومصلح تاکتیک را هنوز درک نکرده اند

    • حمید

      علیپور و منشا و سیامک نعمتی در سطح لیگ خوب هستند اما برای قهرمانی در آسیا نیاز به بازیکنی کاملا حرفه ای دارد که بتواند از تک موقعیت ها نهایت استفاده را ببرد.امثل تیام که اکنون کمبودش در استقلال کاملا حس می شود

    • قرمزته

      قرمزته
      سرورته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج