اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۵۴۴۳۱
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

سپاهان، ناکام در رسیدن به رکورد پرسپولیس

گلی که حسین ابراهیمی از روی نقطه پنالتی در دیدار سپاهان سپیدرود به ثمر رساند باعث شد تا سپاهان در رسیدن به رکورد بهترین پیروزی خارج از خانه در تاریخ لیگ برتر ناکام بماند.

وب سایت نود: پرسپولیس در لیگ سیزدهم و در هفته هجدهم در کرمان تیم مس کرمان را با نتیجه ۶ بر صفر شکست داد.این پیروزی، بهترین نتیجه‌ای است که تاکنون تیمی در یک بازی خارج از خانه کسب کرده است.

سپاهان در بازی سپیدرود در دقیقه ۶۵ موفق شد که با ۶ گل از حریف پیش بیافتد و با رکورد تاریخ لیگ برتر برابری کند و فرصت مناسبی داشت که آن را بشکند ولی نهایتا با گلی که در دقیقه ۷۷ دریافت کرد این رکورد همچنان به نام پرسپولیس باقی ماند.

هرچند که سپاهان در شکستن رکورد قاطع‌ترین برد خارج از خانه ناموفق ماند ولی این تیم به همراه چند تیم دیگر، به طور مشترک رکورد بیشترین تعداد گل زده در خانه حریف را دارند

۶ گل بیشترین تعداد گلی است که تیمی در یک بازی خارج از خانه لیگ برتری به ثمر رسانده است. به جز پرسپولیس و سپاهان، شهرداری تبریز نیز موفق به زدن ۶ گل در خانه حریف شده است. این تیم در هفته ۳۳ لیگ دهم در آخرین روزهای حضور استیل‌آذین از هم پاشیده در لیگ برتر، در تهران توانست این تیم را با نتیجه ۶ بر یک شکست دهد.این نتیجه بهترین نتیجه بهترین نتیجه تاریخ شهرداری تبریز در حضور کوتاه مدت در لیگ برتر است.

استیل‌آذین که سابقه ۶ تایی شدن در خانه را دارد، توانسته در زمین حریف تیم مقابل را ۶ تایی کند و مس کرمان در خانه برابر استیل‌آذین هم ۶ تایی شده.استیل آذین در لیگ نهم که هنوزدچار بحران نشده بود با نتیجه ۶ بر ۲ شاگردان پرویز مظلومی را از پیش رو برداشت.

نفت تهران دیگر تیمی است که در خانه حریف ۶ گل زده و در لیگ دوازدهم در دربی نفتیها، صنعت نفت را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ازقدیم گفتن : کدخدا رو ببین ده رو بچاپ حالا شده روزگار شوتپولیس اون از داوریهای به نفعشان و اون طرف هم سلطانی هم دلشان دیگه چی میخوان
      حرکت کن با بوکسل تیم بی اصل و نصب

    • بدون نام

      ازقدیم گفتن : کدخدا رو ببین ده رو بچاپ حالا شده روزگار شوتپولیس اون از داوریهای به نفعشان و اون طرف هم سلطانی هم دلشان دیگه چی میخوان
      حرکت کن با بوکسل تیم بی اصل و نصب

    • satanicheel

      اقاهربازی شش به صفرمیشه نتیجه اشونزنید وراجبش حرف نزنید کیسه هارومیسوزونه .بدبختا وزیرشده مسول نقل وانتقالات کیسه ورو میزنه واسه اینکه بهتون بازیکن بدن.حکم کیر امتیازاتون اجرانمیکنه دلار دولتی بهتون میده.بازم طلبکارید.پارسال که بیشترین سود داوری روشمابردید وپرسپولیس وسایپا بیشترین ضربه روخوردن ودراخر باید گفت نه چیزی نمیگم بدبختا هروقت اومدیدتوچهارتیم اول میگم

      پاسخ ها

      • پرسپولیس عشق منه

        سلام شیش تایی ها.
        اب را بریز اونجا که میسوزه

      • تنهای

        ای میسوزین ای میسوزین همیشه هم ی بهونه دارین تو ایران شش تا تون مشکل داشت تو جام ملت ها چی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج