اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۵۶۰۷۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

قانون جدید هم به پولادی کمک نمی‌کند!

کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح بار دیگر اعلام کرده که مهرداد پولادی به دلیل عدم انجام خدمت سربازی مجرم است و باید به جرم او رسیدگی شود.

ورزش سه: روز گذشته سردار کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح از ارائه تسهیلات جدید به فوتبالیست‌ها، والیبالیست‌ها و بسکتبالیست‌های فعال در تیم‌های ملی و لیگ برتر خبر داد و در همین راستا تصمیم گرفته شد تا طرحی برای مشمولان فوتبالیست، بسکتبالیست و والیبالیست اجرا شود، که بر اساس آن، مهلت اعزام به خدمت وظیفه عمومی این ورزشکاران افزایش یابد. با این وصف و براساس قانون جدید ورزشکاران تیم‌های ملی تا ۳۰ سالگی و ورزشکاران تیم‌های لیگ برتری تا ۲۸ سالگی می‌توانند خدمت وظیفه خود را به تاخیر انداخته و دچار غیبت نشوند.

این خبر نسخه ای شفابخش برای حل معضل سربازی ۷ ملی پوش فوتبال ایران حداقل در کوتاه مدت هم به شمار می رود؛ موضوعی که کارلوس کی روش تاکید ویژه ای روی حل آن داشت و به نظر می رسد دلیل اصلی ابلاغ این قانون در شرایط فعلی هم همین موضوع باشد.

اما با توجه به پیگیری مازیار ناظمی روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان این قانون مشمول مهرداد پولادی ملی پوش ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ و جام ملت های استرالیا ۲۰۱۵ نمی شود، چرا که این چهره در صفحه اینستاگرام خود در خصوص این موضوع نوشته: « مهرداد پولادی همچنان مجرم است ! سردار معزز کمالی از ستاد کل محبت کردند موضوع خوشحال کننده مصوبات جدید خدمت سربازی را اعلام نمودند گفتم حالا که رفیق تر شدیم موضوع مهرداد پولادی را یه جوری مطرح کنیم ، خوشم میاد از سردار ! سر حرفش محکم هست ، به خبرنگار ما گفت مصوبات شامل حال پولادی نمی شود و اول باید به جرم او رسیدگی شود.»

قانون جدید هم به پولادی کمک نمی‌کند!

مهرداد پولادی بعد از اینکه بحران کارت های پایان خدمت در ایران آغاز شد، به تیم الشحانیه قطر رفت و به ایران بازنگشت. این بازیکن طی سال های گذشته نیز به زندگی در خارج از ایران ادامه داده و به نظر می رسد قصد بازگشت هم نداشته باشد.

البته اظهار نظرهایی این چنینی بر زمان این جدایی خواهد افزود و به نظر نمی رسد پولادی آدمی باشد که مجازات احتمالی را به جان بخرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج