اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۵۹۴۳۷
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

تساوی تیم فوتبال امید ایران برابر عربستان

شاگردان زلاتکو کرانچار نخستین دیدار خود در هجدهمین دوره بازیهای آسیایی برابر تیم فوتبال امید عربستان را با تساوی به پایان رساندند.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال امید ایران که با نفرات زیر ۲۱ سال راهی هجدهمین دوره بازیهای آسیایی به میزبانی اندونزی شده است، بعدازظهر امروز چهارشنبه در نخستین دیدار خود به مصاف تیم عربستان رفت و به تساوی بدون گل دست پیدا کرد.

شروع این دیدار هر چند با حملات ایران همراه شد اما این عربستان بود که صاحب دو موقعیت ایده آل برای گلزنی شد اما هر دو بار محمد مسلمی پور توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید تا تیم حریف نتواند در نیمه اول به گل برتری برسد.

در نیمه اول تیم سفیدپوش عربستان نمایش بهتر و هماهنگ تری داشت و با انسجام بیشتری خود را به دروازه حریف نزدیکتر می کرد. بازیکنان ایران هر چند تلاش زیادی کردند اما از نظر هماهنگی و حفظ توپ شرایط خوبی نداشتند.

نیمه دوم شرایط کمی متفاوت شد و تیم کشورمان نمایش بهتری ارائه کرد. با این حال ملی پوشان امید ایران بازهم در خلق موقعیت های خطرناک انسجام تاکتیکی لازم را نداشتند و موقعیت هایی را هم که به دست آوردند به راحتی از دست دادند.

در دقیقه سوم وقت های اضافه تیم عربستان صاحب سومین موقعیت ایده آل خود برای رسیدن به گل شد اما با خوش شانسی تیم ایران ضربه بازیکن این تیم به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و به زمین برگشت.

تیم فوتبال امید ایران در دومین دیدار خود روز ۲۶ مرداد به مصاف تیم کره شمالی خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خاسر

      در مجموع شانس اوردیم که نباختیم،تیم ایران هیچ هماهنگی نداشت،فقط درصدد خراب کردن توپ حریف بودند واین درحالی بود که اگر یک مربی قوی داشتیم با توجه به استعدادوتوانائی خوب بازیکنان ایران می توانستیم حداقل بازی قابل قبولی ارائه نمائم.کرانچار درحد مربی این تیم نیست چون خودش اصلا هیچ شوق،ذوق نداردونمی تواند جوانان با انگیزه را تحریک وبا ایجاد روحیه مناسب برنامه هایش را پیاده کند.باز شاهرودی تحرکش بیشتر بود.

    • مم

      این تیم ب جای نمیرسه تیمی ک نزدیک پنچ ماه جمع بشه و بازی تدارکاتی خوبی هم نداشتیم ب نظرتون میتونیم فعلا فدراسیون نشینان بفکر آقای دلال هستن آقای کیروشی پور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج